Marketing X Business

15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti (12) - Gerilski marketing

Marx.ba

(Foto: Delnext)

U današnjem konkurentskom okruženju, razumijevanje i učinkovito korištenje različitih vrsta marketinga je od suštinskog značaja za promociju vaše kompanije. Svaka marketinška strategija služi jedinstvenoj svrsi, bilo da se radi o izgradnji svijesti o brendu, dosezanju vaše ciljne publike, povećanju prometa na web stranici ili pretvaranju potencijalnih kupaca u lojalne klijente.

Ovaj vodič istražuje 15 ključnih oblika marketinga i otkriva djelotvorne načine na koje ih možete implementirati kako biste postigli određene poslovne ciljeve. Od tradicionalnih tehnika poput bilborda i direktne pošte do modernih strategija kao što su marketing na društvenim mrežama i SEO, ovaj sveobuhvatni pregled će vas opremiti da prilagodite svoje marketinške napore za uspjeh.

Kroz niz tesktova obradit ćemo 15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti: Digitalni marketing, Marketing sadržaja, Ulazni Marketing, Optimizacija za pretraživače (SEO), Marketing na pretraživačima (SEM), Marketing društvenih medija, Email marketing, Influencer marketing, Affiliate marketing, Izlazni marketing, Brand marketing, Guerrilla marketing, Marketing od usta do usta, Event Marketing i Cause Marketing.

12. Gerilski marketing – istaknite se kreativnošću

Gerilski marketing koristi hrabre, nekonvencionalne taktike kako bi privukao pažnju i ostavio trajan utisak, često uz ograničen budžet. Gerilski marketing je usko povezan sa izlaznim marketingom jer se oba fokusiraju na proaktivno dopiranje do publike na kreativne načine i načine koji privlače pažnju.

Dok izlazni marketing obično koristi tradicionalne metode kao što su direktna pošta ili bilbordi, gerilski marketing koristi nekonvencionalniji pristup, koristeći jedinstvene lokacije, elemente iznenađenja ili interaktivna iskustva za privlačenje ljudi. Obje strategije imaju za cilj pokretanje kontakta s publikom umjesto da čekaju da dođu do brenda, čineći gerilski marketing inovativnim proširenjem izlaznih napora, posebno kada je cilj stvoriti buku i maksimizirati učinak uz minimalna ulaganja.

Kako ga efikasno koristiti: Organizirajte pop-up događaje kako biste predstavili svoj proizvod. Koristite uličnu umjetnost ili instalacije u javnim prostorima da potaknete radoznalost. Iskoristite virusne kampanje da pojačate svoju poruku.

Primjer: Coca-Colina kampanja „Mašina za sreću“, u kojoj je automat dijelio iznenađenja, postala je viralni uspjeh, kombinujući vanmrežnu kreativnost sa digitalnim dosegom.

VEZANO

15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti (11) – Brand marketing