Marketing X Business

5 ključnih strategija za efikasan marketing mobilnih aplikacija

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Danas je dostupno na hiljade mobilnih aplikacija, ali to ne sprječava ljude da i dalje lansiraju nove aplikacije. S obzirom na ogromnu ponudu, jedno od glavnih pitanja za developere je kako privući korisnike da preuzmu njihovu aplikaciju? Odgovor je u marketingu mobilnih aplikacija. Bez obzira koliko dobra ili izvanredna vaša aplikacija bila, bez odgovarajuće marketinške strategije teško će steći prepoznatljivost koju zaslužuje.

Ako planirate razviti strategiju za marketing mobilnih aplikacija, na pravom ste mjestu. Izdvojili smo nekoliko ključnih strategija za uspješan marketing aplikacija.

Iskorištavanje društvenih mreža

Društvene mreže su jedan od najpopularnijih alata koji se koriste u svim vrstama marketinških strategija, pa bi trebale biti integralni dio i vaše marketinške strategije za mobilne aplikacije. Ako želite da ljudi saznaju za vašu aplikaciju i preuzmu je, korištenje društvenih mreža je jedan od najboljih načina da prenesete svoju poruku ciljanoj publici. Pomoću društvenih mreža možete izgraditi zajednicu lojalnih korisnika koji će poticati druge da barem isprobaju vašu aplikaciju.

Korištenje video marketinga

Video marketing je postao veoma popularan alat za privlačenje novih korisnika, posebno u fazi podizanja svijesti. Postoji nekoliko vrsta video sadržaja koje možete koristiti za marketing mobilnih aplikacija, uključujući:

  • Objašnjavajući video:
    Ovi video sadržaji pružaju pregled ili kratak uvod u vašu aplikaciju, probleme koje rješava i način na koji može pomoći korisnicima.
  • Video s uputama:
    Fokusiraju se isključivo na vašu aplikaciju i obično uključuju snimanje ekrana aplikacije kako bi se demonstriralo kako radi i šta korisnici mogu raditi s njom.
  • Testimonijali:
    Iskustva zadovoljnih korisnika mogu biti snažan alat u marketingu. Testimonijali obično prikazuju bivše korisnike koji su imali pozitivno iskustvo s vašom aplikacijom i žele podijeliti svoje dojmove.

Posvećen web sajt ili blog o vašoj aplikaciji

Posjedovanje vlastitog web sajta ili bloga koji je posvećen vašoj mobilnoj aplikaciji danas je ključno za povećanje prepoznatljivosti. Ovdje možete detaljno objasniti koje sve funkcionalnosti vaša aplikacija nudi i po čemu je jedinstvena. Gotovo svaka popularna aplikacija danas ima vlastitu web stranicu. Ključ je u tome da na toj stranici rješavate probleme i odgovarate na potrebe i pitanja potencijalnih korisnika.

Promptno rješavanje negativnih recenzija

Online recenzije imaju ogromnu važnost u digitalnom svijetu, a činjenica je da ćete u nekom trenutku morati suočiti s negativnim recenzijama. Ignorisanje negativnih recenzija može stvoriti loš utisak na nove korisnike i možda čak odbiti više potencijalnih korisnika od preuzimanja vaše aplikacije.

Kako biste spriječili ovakav ishod, obavezno odmah odgovorite na negativne recenzije. Ako postoji nedostatak u aplikaciji, priznajte ga i obavežite se na njegovo rješavanje. Umjesto da kritiku shvatite lično, doživite je kao konstruktivnu povratnu informaciju i iskoristite je da poboljšate aplikaciju u sljedećem ažuriranju.

Plaćeno oglašavanje

Na kraju, ne zaboravite važnost plaćenog oglašavanja za povećanje preuzimanja i popularnosti vaše aplikacije. Iako se organski pristupi i organska preuzimanja smatraju učinkovitijim na duge staze, plaćeni oglasi mogu pomoći da vaša aplikacija brže dobije zasluženu pažnju.

Popularne aplikacije, poput SHAREit-a, koriste plaćeno oglašavanje kako bi proširile svoju vidljivost. Postoji mnogo platformi na društvenim mrežama gdje možete plasirati oglase, ali se fokusirajte na one gdje je vaša ciljna publika najaktivnija, objavio Campaigns of the World, prenosi Woman.comm.