Marketing X Business

7 najboljih kampanja iz 2024. i taktike koje su dovele do uspjeha (5. dio)

N. D.

(Foto: Printscreen)

Usponi i padovi karakterizirali su veći dio marketinga u 2024. Industriju su oživjele prilike za jedinstvo, uključujući uspješnu ljetnu olimpijadu u Parizu, ali posljednji dio godine vratio je atmosferu neizvjesnosti i averzije prema riziku.

Marketeri su ponovo otkrili svoje apetite za izgradnju brenda nakon pretjerane korekcije prema marketingu performansi, ali se previše kreativne energije manifestiralo u području prolaznog društvenog sadržaja bez smjera. Koliko je brendova uzbuđeno reklamiralo sebe kao “derište” ili skromno prije nego što je odustalo od ideje kada je sljedeći trend zavladao?

Učinak klackalice bio je očigledan u oblastima kao što je generativna umjetna inteligencija (AI), koja je osiguravala stalnu poplavu investicija, ali se u više navrata pokazala nespremnom za reflektore, s Coca-cola prazničnom kampanjom, najnovijim konceptom vođenim umjetnom inteligencijom, koji je dobio granatiranje.

Rebrands i osvježenja namijenjena mlađim potrošačima su također ostali u modi, sa različitim rezultatima. Jaguar je nedavno pokazao da ulazak all-in na hrabar, novi izgled prilagođen generaciji Z i dalje nosi rizik povratka za naslijeđene brendove.

Drugi trgovci stručno su uvukli iglu i bili u stanju da revitalizuju ne samo percepciju brenda, već i prodaju tokom perioda izazovnog povlačenja potrošača. Ove kompanije su imale uticaj tako što su sprovodile specifične taktike, bilo da se odnose na ciljani marketing, partnerstva sa ambasadorima, medijsku strategiju ili, u jednom slučaju, jednostavno ne oglašavanje.

Najbolji marketing u 2024., koji je Marketing Dive sastavio, nosi važne lekcije jer donosioci odluka u industriji i dalje osjećaju pritisak da manje resursa idu dalje. Predstavljamo vam 7 najboljih kampanja u ovoj godini po njihovom mišljenju, kroz sedam tekstova.

Najbolja upotreba muzike u marketingu: Gap

Nekoliko platformi pokreće kulturnu diskusiju više od TikToka, aplikacije kratke forme koja često katapultira muzičare do slave preko noći i inspiriše viralne plesne ludosti. Gap je ove godine umjesno iskoristio fenomene sa reklamnom strategijom usredsređenom na nadolazeće umjetnike i pažljivo koreografirane reklame.

Ne tražite dalje od rada trgovca na njegovoj jesensko-zimskoj kampanji u kojoj je glumila pop zvijezda Troye Sivan, koja je provela mjesec dana na turneji sa idejom “Brat” Charlijem XCX-om. “Get Loose” prikazuje Sivana i plesnu grupu CDK Company dok oblače Gapov široki traper i izvode razrađen nastup podržan Thundercatovom “Funny Thing”, viralnom TikTok melodijom.

Sivan se ponovo udružio s koreografom njegovog klipa “Rush”, Sergiom Reisom, za video snimke, koji su inspirisali potrošače da isprobaju svoje vlastite poglede na rutinu. Mediji su obuhvatali digitalne, štampane, bilborde, video i društvene resurse, kao i plejliste u prodavnicama.

Kreativ, koji je slijedio sličan koncept s pjevačicom Tylom iz proljeća, odjeknuo je kod Gapove ciljne generacije Z publike i doprinio širem povratku ikone ležerne odjeće.

Buttermilk, agencija koja je pomogla u razvoju “Get Loose”, otkrila je da su oglasi ostvarili stopu angažmana u prosjeku od 8,72% i stopu pregleda u prosjeku 50,3% u kritičnim sedmicama nakon lansiranja, metrika iznad industrijskih standarda.

VEZANO

7 najboljih kampanja iz 2024. i taktike koje su dovele do uspjeha (4. dio)