Marketing X Business

Reakcija na pad veleprodaje od 1 posto: Under Armour mijenja marketinšku strategiju

N. D.

(Izvor: Under Armour)

Under Armour, koji je u srijedu prijavio otprilike stabilan prihod od 1,6 milijardi dolara, smanjio je svoje izglede za fiskalnu 2024. jer su se pritisci u njegovom veleprodajnom kanalu pogoršali od prošlog kvartala.

Veleprodaja je pala za 1% u drugom tromjesečju, a prihodi u najvećoj regiji Under Armoura u Sjevernoj Americi pali su za 2%.

DTC je, s druge strane, porastao 3% zahvaljujući rastu e-trgovine i prodavnica u vlasništvu, navodi se u saopštenju kompanije.

Profitabilnost je poboljšana, neto prihod je povećan za 26%, a izvršna direktorica Stephanie Linnartz rekla je analitičarima da su neposredni prioriteti kompanije poboljšanje operativne efikasnosti i kontrola troškova.

Kako Under Armour želi da preokrene stvari, Linnartz je rekla da kompanija mijenja svoju marketinšku strategiju. Nedavno pokrenuti program lojalnosti ovog trgovca, UA Rewards, nadmašuje očekivanja i već je premašio milion članova, rekla je izvršna direktorica, napominjući da je vjerovatnoća da će članovi dvaput ponoviti kupovinu.  

Vodstvo Under Armoura je dvostruko fokusirano na kratkoročne prioritete poboljšanja profitabilnosti i prodaje, kao i na dugoročne prioritete poput izgradnje brenda. Linnartz je naglasila potrebu da se poboljšaju digitalne mogućnosti Under Armoura, uključujući preuređenje web stranice kako bi se sadržavale odjeljke za izgled i smanjenje popusta na internetu.

Kompanija ažurira svoj marketinški pristup kako bi uključila više marketinga proizvoda i iskoristila veće prednosti ambasadora brenda kao što je Steph Curry. 

– Također vidimo mnogo zelenih izdanaka što se odnosi na naše napore u marketingu na društvenim mrežama. Želimo da budemo tamo gde se nalazi taj univerzitetski sportista koji ima 16 do 24 godine. Vidimo veliki napredak u pogledu lajkova i dijeljenja i angažmana, rekla je Linnartz.  

Under Armour radi na patikama s potpisom za NBA igrača De’Aarona Foxa, koji je prošlog mjeseca potpisao višegodišnji ugovor sa Curry Brandom. Kompanija planira povećati svoje prisustvo obuće kao dio višegodišnje promjene strategije kako bi iskoristila ono što Linnartz vidi kao jednu od najvećih mogućnosti rasta Under Armoura. 

Više ulaganje u obuću samo je dio mnogo većeg merchandisinga i remonta dizajna. Linnartz je pohvalila utjecaj Johna Varvatosa, koji se pridružio kompaniji u septembru kao glavni dizajner, u “pokretanju kulture vođene dizajnom” u Under Armouru, ali je rekla da prve kolekcije koje je on zaista vodio vjerovatno neće stići na police do druge polovine iz 2024.

– On je brzo dodao lidersku zrelost, smjer i snagu našoj dizajnerskoj organizaciji, donoseći svježu perspektivu i pomažući nam da podignemo svoj pristup životima naših sportista izvan teretane. S obzirom da je u toku potraga za novim šefom proizvoda, novim šefom dizajna i korištenjem stručnjaka za tenisice i brendiranje da dodaju snagu timu, radi se o pronalaženju pravog talenta na pravom mjestu, rekla je Linnartz.  

Izvršna direktorica je naglasila da bi prodaja boljeg proizvoda također dovela do poboljšanja njegovog veleprodajnog kanala, jer Under Armour počinje trgovcima na malo davati razlog da zalihe više svojih proizvoda.

Prema riječima generalnog direktora GlobalData Neila Saundersa, revizija proizvoda je duboko potrebna. 

– Brend ima tendenciju da luta između naglašavanja tehničkih prednosti i pokušaja da bude više fokusiran na modu, što nije od pomoći za jasnoću. Trenutno se čini da se sve više oslanja na modu i, nažalost, neki od novijih dodataka asortimanu nisu posebno uvjerljivi ni u pogledu kvaliteta ni dizajna, rekao je Saunders u komentarima poslanim putem e-pošte.  

– Ovaj nedostatak discipline dugo je bio onaj koji muči Under Armour i, po našem mišljenju, očajnički ga treba ispraviti ako brend želi da obnovi svoj imidž i izgradi stabilniji tok prihoda, poručio je.