Marx.ba
Ubrzani stil života, uz brojne izazove koje donosi, otežava održavanje ravnoteže između karijere i privatnog života. Iako su žene danas u ravnopravnijem položaju s muškarcima nego ikada prije u historiji, ogroman teret “žongliranja” između izgradnje karijere te brige o domaćinstvu, porodici i djeci još uvijek češće pada na njih nego na muškarce. Uračuna li se u svakodnevne obaveze i pokoji hobi ili interes, jasno je da vremena za sebe ostaje premalo.
U prilog tomu ne ide ni sve češći rad od kuće koji, iako fleksibilan, može donijeti izazove poput pregorijevanja, gubitka fokusa, otuđenosti od kolega, pa i zdravstvenih poteškoća. Zato, nažalost, ne iznenađuje (ali itekako zabrinjava) podatak da najveći rizik od pregorijevanja imaju mlađi od 30 godina te – žene.
Uz neravnopravnost u plaćama, jedan od najvećih problema neravnopravnosti, leži upravo u neplaćenom radu u domaćinstvu.
Takvoj rodnoj pristranosti, na primjer, da su žene zadužene za brigu o djeci i domaćinstvu, doprinose i marketinški oglasi. Primjerice, istraživanje Ipsosa zvano A Woman‘s Worth otkrilo je da 58 posto oglasa prikazuje žene u tradicionalnim ulogama vezanima za porodicu.
S druge strane, isto istraživanje ukazalo je i na činjenicu da predstavljanje žena u raznolikijim ulogama ima komercijalnu prednost. Rodna ravnopravnost čini oglase boljima. Konkretno, oglasi sa ženama u netradicionalnim ulogama imaju 24 posto veću vjerovatnost da će potaknuti kratkoročnu prodaju i 28 posto veću vjerovatnost da će potaknuti vrijednost robne marke. Međutim, brendovi to nedovoljno iskorištavaju. Više je nego jasno da prostora za napredak u tom području itekako ima.
Osim brendova koji svojim marketinškim odlukama mogu pridonijeti rušenju rodnih stereotipa, rješenje pregorijevanja ili burnouta, jednog od najvećih izazova današnjice, posebno za žene, između ostaloga leži i u brizi za mentalno zdravlje, ponajprije uz traženje stručne pomoći. No prije toga potrebno je među ljudima razviti svijest da problem uopće postoji, kao i da postoji izlaz, prenosi Journal.