Marketing X Business

Bye-bye pretraživači: Društvene mreže preuzimaju vlast

Marx.ba

(Izvor: Rivipedia)

Čak 82% preduzeća vjeruje da će potrošači pronaći brendove koristeći društvene mreže, a ne tradicionalne pretraživače, prema nedavnom HubSpotovom izvještaju o društvenim medijima.

Sa 70% brendova koji prodaju proizvode direktno putem društvenih medija, a gotovo 80% kupuje oglašavanje na četiri velike platforme (Facebook, Instagram, YouTube i TikTok), jasno je da kompanije vide vrijednost u dosezanju potrošača na ove kanale.

Ali ne radi se samo o kupovini. Ukupno 74% organizacija izjavilo je da će društvene mreže ove godine postati omiljeno sredstvo pružanja usluga korisnicima. Tako je, ljudi se okreću direktnim porukama kompanije zbog trošenja sati na čekanje za telefonski razgovor.

– Budućnost marketinga više nije u prekidanju onoga što ljude zanima, već u tome da budu ono za što su ljudi zainteresirani. S obzirom na to da je kupovina na društvenim mrežama u porastu, a korisnička usluga sve više prelazi na internet , jasno je da brendovi moraju imati jaku prisutnost na ovim platformama kako bi uspjeli, rekla je Julie Lock, direktorica marketinga UK&I, u HubSpotu.

– Za organizacije je važnije nego ikad da istinski shvate gdje se nalaze njihovi klijenti i prilagode svoje strategije angažmana kako bi ih upoznale na svojim željenim kanalima, jer će privlačenje i zadržavanje ključne publike na kraju povećati njihovo poslovanje, dodala je.

I nije nikakva društvena mreža ta koja preuzima vlast – to je TikTok. Zapravo, više od polovine (55%) kompanija vjeruje da novo dijete u bloku ima najveći potencijal za rast, u poređenju sa samo 8% koji misli da je Instagram pravi put. Čini se da ljubav mlađe generacije prema TikToku pokreće ovaj trend, a kompanije su spremne da zajašu talas.