Marketing X Business

TV prava za najbolju ligu svijeta: Šta sve sadrži rekordni ugovor vrijedan 6,7 milijardi funti

N. D.

(Izvor: Royal)

Premier liga Engleske je dogovorila novi ugovor sa medijskim kućama Sky Sports i TNT Sports u kojem će takmičenje dobiti rekordnih 6,7 milijardi funti tokom četiri godine za svoja televizijska prava u Velikoj Britaniji. U brzom rješavanju onoga što je bio dugo očekivani proces, Premier liga je obnovila uslove sa svojim pouzdanim partnerima za emitovanje.

Ugovor, koji traje od sezone 2025-26., efektivno će zadržati stabilne prihode, iako se očekuje da će broj utakmica uživo značajno porasti. Sky je osigurao četiri od pet paketa u prodaji, što znači minimalno 215 utakmica uživo, uključujući svih 10 utakmica posljednjeg dana sezone. TNT će prikazati 52 utakmice, dok će se Match of the Day nastaviti nakon što je BBC kupio prava na paket sedmičnih najvažnijih događaja.

Po prvi put, sve utakmice izvan subote u 15:00 sati početnih utakmica će se prenositi uživo u Velikoj Britaniji. Također će biti više utakmica sredinom sedmice gdje se utakmice prikazuju istovremeno i navijači mogu birati koje će gledati. Ovo proširenje dostupnog sadržaja i produženje uslova ugovora (sa ugovorima prethodno dogovorenim na trogodišnje periode), omogućili su Premier ligi da postigne ono što naziva “najvećim ugovorom o pravima na sportska medijska prava ikada zaključenim u Velikoj Britaniji”.

Dogovor će se smatrati jačanjem statusa Premijer lige kao najuspješnijeg domaćeg nogometnog takmičenja na svijetu. Uprkos tome što je osigurao rast svog godišnjeg prihoda od domaćih prava od samo 4%, ispod sadašnjeg nivoa inflacije, dogovor je više nego dvostruko veći od vrijednosti sporazuma koji je nedavno sklopila italijanska Serie A.

To također dolazi u vrijeme pojačanih špekulacija o budućnosti prava na emitovanje, pri čemu su neke medijske kompanije povukle potrošnju. Tehnološke kompanije su u međuvremenu pokazale nevoljnost da zakorače u tu nastalu prazninu. Amazon je izgubio svoja prava na utakmice Premier lige na trenutnoj aukciji. Još jedan predviđeni digitalni izazov, od emitera Dazn, također se nije ostvario.

Richard Masters, izvršni direktor Premier lige, itekako je zadovoljan.

– Kao dugogodišnji i cijenjeni partneri, Sky Sports i TNT Sports su poznati po dosljednom pružanju svjetske klase pokrivenosti i programa. Uživali smo u rekordnoj publici i posjećenosti posljednjih sezona, i znamo da će njihova stalna inovacija potaknuti više ljudi da gledaju i prate Premier ligu. Ishod ovog procesa naglašava snagu Premijer lige i svjedoči o našim klubovima, igračima i menadžerima koji nastavljaju da pružaju najkonkurentniji fudbal na svijetu na punim stadionima, kao i navijačima koji stvaraju atmosferu bez premca svake sedmice, rekao je.

Dana Strong, izvršni direktor grupe Sky naglasio je da se radi o sjajnom poslu.

– Ovo je fantastičan rezultat za Sky korisnike, koji će vidjeti značajan porast u broju mečeva iz najpoznatije lige na svijetu. Ponosni smo na našu dugu historiju sa Premier ligom i radujemo se što ćemo do kraja decenije pružiti više angažmana, zabave i inovacija. Sky je neprikosnoveni dom za ljubitelje sporta u Velikoj Britaniji, rekao je Strong.