Marketing X Business

Ostavili velike kompanije iza sebe: Amazon proglašen najvećim svjetskim brendom za 2023. godinu

Marx.ba

(Izvor: Amazon)

Kako prenosi Euronews Amazon je proglašen za najveći svjetski brend 2023. godine. Vrijednost ove kompanije procijenjena je na 299,28 milijardi dolara uprkos padu od 51 milijardu dolara u protekloj godini.

U studiji koju je u utorak objavila agencija za finansijsku analizu TradingPedia, gigant e-trgovine popeo se na ljestvici i preskočio prošlogodišnjeg najboljeg Applea, koji je izgubio 16 posto svoje vrijednosti te “pao” na 297,51 milijardu dolara.

Google se našao na trećem mjestu nakon što je povećao svoju vrijedost za skoro 18 milijardi dolara od prošle godine i dostigao 231,38 milijardi dolara.

Sjedinjene Američke Države (SAD) su daleko najzastupljenija zemlja kada je riječ o top 20 najuspješnijih brendova.

Najveća kompanija koja nije iz SAD-a je južnokorejska tehnološka kompanija Samsung, koja je na šestom mjestu sa 99,66 milijardi dolara.

Evropa se samo dva puta nalazi u prvih 20, u oba slučaja zahvaljujući Njemačkoj. Vrijednost Deutsche Telekoma od 62,93 milijarde dolara stavlja ga na 11. mjesto, dok je kompanija za luksuzna vozila Mercedez-Benz na 16. mjestu sa vrijednošću od 58,8 milijardi dolara.

SAD i Kina su jasni predvodnici na svjetskoj sceni na listi od 500 najboljih brendova. SAD na ovoj listi imaju 202 brenda, a Kina 79.

Njemačka ima sedam brendova među 100 najboljih, a slijede Japan sa šest, Južna Koreja sa četiri i Velika Britanija sa tri.