Marketing X Business

Optimiziranje digitalnog iskustva: Nemojte se fokusirati na samo jednu metriku

N. D.

(Izvor: Getty)

Brza web stranica nije jedina stvar koja je važna kupcima. Naučite holističkiji pristup poboljšanju digitalnog iskustva. Brzina web stranice se često smatra glavnim faktorom koji utiče na konverzije kupaca. Međutim, brzina je samo jedan element koji doprinosi širem digitalnom trenju.

Evo zašto je holističkiji pogled na digitalno iskustvo ključan i kako uravnotežiti najbolje prakse s jedinstvenim okolnostima vašeg poslovanja.

Faktorska fiksacija

Doduše, povećanje brzine web stranice ključno je za različite inicijative, uključujući korisničko iskustvo (UX) i optimizaciju za tražilice (SEO), ali postoji mnogo više od šire konverzije posjetitelja web stranice od brzine stranice.

Uzmimo primjer – dok su svi gosti hotela zainteresirani za sličan sadržaj (poput opisnog teksta o nekretnini i slika soba i sadržaja), očekivanja gostiju variraju od ekonomskog do višeg nivoa. Neko ko gleda ekonomske nekretnine vjerovatno ima manja očekivanja od sadržaja o takvim nekretninama. Jednostavan tekst i profesionalna – ali ne i blistava – fotografija će vjerovatno biti dovoljni. Međutim, neko ko gleda na mnogo elegantniju nekretninu vjerovatno očekuje više i kvalitetnije fotografije i video zapise. Stoga su u igri i drugi faktori poput funkcionalnosti i estetike.

Web stranica za ekonomsku nekretninu mogla bi se učitati brže od web stranice bogate sadržajem za luksuznu nekretninu. Brzina učitavanja stranice samo je jedan od mnogih faktora koje treba uzeti u obzir. Iako visokokvalitetna stranica za nekretnine sigurno ne može priuštiti spore performanse, možda će zahtijevati više sadržaja da bi se zaključio posao. Nepravedno je porediti brzinu web lokacija za oba nivoa hotela kao poređenje između jabuka i jabuka. Sajtovi imaju različitu publiku koja zahtijeva različite vrste sadržaja da bi se pretvorila u pravljenje rezervacije.

Uzmite u obzir razlike

Važno je tretirati metrike kao što je brzina web lokacije kao najbolje prakse. Većina najboljih praksi ima zasluge, ali praktičari moraju biti marljivi kada ih primjenjuju u određenim okolnostima. Ovo zahtijeva razmatranje troškova, koristi i metrike specifične za određenu okolnost.

Na primjer, popularna najbolja praksa je učitavanje web stranice što je brže moguće. Međutim, čega se treba odreći da bi se postigle vrhunske performanse stranice? Da li je dobit za optimizaciju brzine stranice više od šminke za uštedu na estetici, funkcionalnosti i upotrebljivosti? Na ta pitanja se istinito odgovara samo od slučaja do slučaja. Najbolje prakse imaju zasluge, ali nisu univerzalne istine.

Razmotrite kako različiti dionici imaju različite potrebe. Ovo pomaže u odgovoru na važna pitanja koja bacaju svjetlo na širu sliku. Nije nečuveno da marketing ukloni polja iz obrasca kako bi smanjio trenje (i možda povećao brzinu stranice). Dakle, poboljšanje metrike može pomoći jednom skupu dionika, a povrijediti druge.

Malo trenja je dobro

Performanse sajta su glavna komponenta digitalnog trenja. Ako se web lokacija, stranica ili obrazac sporo učitavaju, onda to razumljivo povećava vrijeme potrebno posjetitelju da završi zadatak, što ga može otjerati. Međutim, ponekad je trenje važno. Na primjer, većina nas vjerovatno prerano pritisne dugme za slanje na e-poruci sa greškom u kucanju, greškom ili nepotpunom mišlju.

Isto važi i za dovršavanje finansijske transakcije. Koliko nas je platilo račun koristeći izvor finansiranja (kreditnu karticu ili tekući račun) koji nismo namjeravali? Zadani odabiri su korisni većinu vremena, ali ne sve. Jednako dosadni kao oni “Jeste li zaista sigurni?” skočni prozori su, spriječili su brojne skupe, neugodne ili na neki drugi način nezgodne greške.

Trenje ponekad spašava dan. Trendovi u pogledu privatnosti i zaštite potrošača širom svijeta čine takva trvenja još kritičnijima. Bilo da se neko odlučuje za marketinški kanal, pokreće transakciju ili pristaje na uslove i usluge, trvenja mogu uštedeti neprijatnosti svim uključenim zainteresovanim stranama. Dodavanje trenja može pomoći kada postoji nedostatak proizvoda. Ponudite da nekome pošaljete upozorenje kada se proizvod vrati na zalihu, uz popust kao znak potvrde smetnje za spas neoptimalne situacije.

Analiza paralize

Važna zabrinutost zbog razmatranja više metrika i faktora je prijetnja paralize analize. To se ponekad dešava kada obilje informacija uzrokuje da ljudi i timovi oklijevaju oko poduzimanja radnji jer imaju toliko podataka za razmatranje. Iako je opasnost od paralize analize stvarna, postoje okviri, poput Inteligencije odlučivanja (DI), koji mogu pomoći u ublažavanju neodlučnosti. Donošenje holističkih odluka može se dogoditi brzinom poslovnih potreba.

Ocijenite važnost različitih faktora i metrika. Ne mora sve imati glavni prioritet, a to može pomoći ljudima i timovima da odrede koji su signali najvažniji prilikom planiranja akcije. Također pomaže da se održavanje stranice, kampanje ili marketinškog kanala posmatra kao kontinuirani, ponavljajući proces. Djelovanje, mjerenje i prilagođavanje je zdrav pristup; opasnost je u nedjelovanju.

Holistički pristup

Postoje vrline razmatranja više faktora u svakoj situaciji – uključujući optimizaciju web stranica i stranica za konverziju kupaca. Fiksiranje na jedan faktor, poput brzine lokacije, nije mudro.

Iako fokusiranje na jedan ili nekoliko aspekata situacije može dati pozitivne rezultate, ključno pitanje je: Koliko stvari mogu biti bolje ako uzmemo u obzir više od nekoliko faktora?