Marx.ba
Velik broj metodologija i različitih rezultata se može vidjeli kad je u pitanju prodaja pametnih telefona. Mnoge analitičarske kuće se služe raznim alatima za utvrđivanje približno tačnih podataka, i mora se priznati, odstupanja su rijetka, ali ipak postoje.
Najnovija analiza koju donosi StatCounter bavi se popularnošću brendova. Dakle, ne prodanim ili isporučenim primjercima, već općenito o prihvaćenosti određenog brenda na svjetskom tržištu, piše Mob.
Prema njihovim analizama, Apple i Samsung su bili najpopularniji brendovi u periodu između oktobra 2022. i istog mjeseca 2023. godine. Apple tako drži 28,4% udjela u popularnosti brendova, a Samsung 28,2%. Treći na listi našao se Xiaomi s 12,7% udjela, kojeg slijedi Oppo s 5,5% te Huawei s 5,3%. Popularnost Vivo branda zauzima 4,3% ovog kolača, Realme 3,2%, a Motorole 2,3%.
Zanimljivo je da u ovakvim statistikama po prvi puta vidimo OnePlus, koji je zauzeo 1,1%, dok svi ostali zajedno čine udio od 6,8%.
Ipak, ni StatCounter nije svemoguć pa je u listu uvrstio i statističku pogrešku od 2,2%, budući da ni sam očito ne može utvrditi kome pripada ovaj udio.
Koliko su ovakve analize mjerodavne, možemo se samo nagađati, no nekad je cijelu stvar zanimljivo sagledati iz više uglova.