Marx.ba
Finansijski direktor Porshea Lutz Meschke tvrdi da bi evropski plan da postepeno ukine prodaju novih automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem do 2035. godine mogao biti odložen.
– U ovom trenutku postoji mnogo debata o kraju motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. Mislim da bi ta odluka mogla biti odložena, rekao je Meschke u Singapuru.
Usporavanje narudžbi električnih vozila dovodi u pitanje namjeru Evropske unije da ukine klasične automobile. Plan Unije bio je jedan od najambicioznijih napora da se smanji emisija ugljenika. Kupci u Evropi su obeshrabreni nedostatkom pouzdanih mreža za punjenje, uporno visokim cijenama i ukidanjem podsticaja za električna vozila, ističe Blumberg.
Velika Britanija je već odgodila planiranu zabranu novih benzinskih i dizel modela za pet godina, do 2035. godine.
– Dok proizvođači premijum i luksuznih električnih vozila mogu da funkcionišu bez subvencija, njihovo ukidanje je pogrešan korak za donji deo tržišta“, rekao je Meschke, koji je dao izjavu na marginama predstavljanja Porsheovog dugo odlaganog električnog SUV-a.
– Moramo da vidimo koliko je strma krivulja rasta u narednim godinama. Ako se nastavi trenutna situacija sa izvjesnim oklijevanjem da se kupuju električni automobili u Evropi, onda će se možda subvencije vratiti, kaže Meschke.
Prošle godine, neposredno prije nego što je EU usvojila plan za postepeno ukidanje novih vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem, Njemačka je odbila da podrži taj potez. Nijemci su zahtijevali da Brisel zaštiti i vozila koja koriste e-goriva, tehnologiju koju podržava Porshe, koji je jedan od investitora u fabriku e-goriva vrijednu 260 miliona dolara u Čileu.