Marketing X Business

10. FMCG Retail Summit: Stotine učesnika na konferenciji posvećenoj robi široke potrošnje

N. D.

(Izvor: Marx.ba)

U Sarajevu se 5. i 6. marta održava 10. FMCG Retail Summit. Najznačajnija konferencija posvećena robi široke potrošnje, ove godine obilježaava 10 godina postojanja, a sa sobom je donijela deset godina inovacija, razmjene ideja i razvoja u FMCG sektoru.

Događaj okuplja vodeće stručnjake, lidere najvećih i najjačih kompanija iz BiH i regije, kao i sve one koji posluju u ovom segmentu. Summit je postao platforma za prezentaciju najnovijih trendova, strategija i praksi u FMCG industriji.

Glavni i odgovorni urednik InStore magazina i organizator 10. FMCG Summita, Rešid Muratović, istakao je da je ovogodišnji samit na osnovu mnogo čega poseban.

– Deseti i jubilarni FMCG samit po mnogočemu je poseban. Više je od 557 učesnika ove godine. Zahvaljujemo se našim partnerima i sponzorima, današnjim govornicima. Pričat će se o očekivanjima i izazovima koji ove godine očekuju cijelu industriju, o posebnoj kategoriji – slatkom programu te ćemo imati panel trgovaca. Ono što sigurno možemo da kažemo je da iz godine u godinu ova industrija raste. To je naš izazov, kako rast održati u kontinuitetu. Edukacija je osnovna stvar koju moramo održati. Umrežavanje i razgovor, naprosto da sami sebi kažemo da vrijedimo. Više od 90 posto trgovačkog sektora čine domaće kampanje što automatski za domaće proizvođače znači potencijal, rekao je Muratović.