Marx.ba
Prema najnovijem izvještaju analitičke kompanije TrendForce, Apple bi ove godine trebao isporučiti između 4,5 i 5 miliona nedavno predstavljenih iPada Pro s 11 i 13-inčnim OLED zaslonom. Radi se o nešto nižoj prognozi u usporedbi s onoj za prethodni model opremljen drugačijom vrstom zaslona.
No, usprkos tome, iz TrendForcea smatraju da prelazak Appleovih najjačih tableta na OLED zaslone predstavlja značajan korak naprijed za cijelu industriju. Predviđaju, stoga, da će tableti s OLED i AMOLED zaslonima činiti oko 7 posto tržišta tableta do kraja 2024. godine.
Podsjetimo, Apple je ove sedmice održao proljetno predstavljanje uređaja na kojem je, nakon dugo nagađanja, predstavio osvježeni iPad Air i iPad Pro.
Dok Pro inačica dolazi s OLED zaslonom te je najtanja do sada, novi iPad Air dolazi u dvije veličine te ga pogoni Appleov M2 SoC, piše Bug.