Marketing X Business

Hyundai duplira investicije u električna vozila

Marx.ba

(Foto: Hyundai)

Južnokorejski proizvođač automobila Hyundai će udvostručiti svoje investicije u električne automobile uprkos trenutno slabijoj prodaji EV na globalnom nivou.

– Dok drugi proizvođači povlače svoju strategiju elektrifikacije, mi smo i dalje fokusirani na svoje proizvode koji su se izuzetno dobro pokazali na tržištu, rekao je izvršni direktor Hyundai America, Randy Parker. 

Kako prenosi portal The Verge, kompanija je u martu 2024. prodala 14.798 električnih automobila, što je za 53 odsto više u odnosu na isti mjesec prošle godine. Druge kompanije su zabilježile pad prodaje, što ih je podstaklo da odlažu fabričke planove ili povuku investicije.

Globalno, Hyundai je prodao 153.519 električnih vozila u prvom kvartalu 2024. godine, uključujući hibride, plug-in hibride, električna vozila na baterije i električna vozila sa gorivnim ćelijama, što je 4,8 posto manje u odnosu na isti period prošle godine. Druge kompanije su zabeležile pad prodaje, što ih je podstaklo da odlažu fabričke planove ili povuku investicije.

– Nisam u poziciji da govorim o bilansu stanja na globalnom nivou, ali dozvolite mi samo da kažem da nam je dobro u Sjedinjenim Američkim Državama, prokomentarisao je Parker.