Marketing X Business

Netflixove dionice su ponovo hit

Marx.ba

(Foto: Netflix)

Nakon uspjeha Netflixove pretplate podržane oglasima, izgleda da će napori giganta za video-striming sportskih događaja podstaći slijedeću rundu povećanja cijena dionica.

Bio bi to još jedan primjer kako se oponašanje tradicionalnog TV modela isplati kompaniji od 280 milijardi dolara. Pomjeranje na vrstu programa koji je historijski bio u domenu linearne televizije mogao bi vratiti dionice na rekordne vrijednosti iz 2021. godine, piše Seebiz.

– Kada imate “oči”, vi kontrolišete cijene i samo pomislite na moć određivanja cijena koju Netflix može da ima za reklame vezane za sport i bilo šta drugo što će ljudi željeti da gledaju za vrijeme događaja, rekao je Eric Clark, portfolio menadžer u Accuvest Global Advisors.

Veći dio oporavka koji je 33 posto od početka godine do danas, odražava uspjeh Netflixa u ubjeđivanju investitora u njegovu sposobnost da nastavi da raste, čak i na zrelim tržištima. Suzbijanje dijeljenja lozinki doprinijelo je oporavku pretplatnika nakon pandemije, a kompanija postiže uspjeh sa svojim nivoom oglasa. Netflix je prošlog mjeseca objavio da ima 40 miliona aktivnih korisnika u odnosu na pet miliona prije godinu dana.

Dodavanje prijenosa sportskih i drugih događaja uživo je dio Netflixove poslovne strategije. Nakon što je već emitovao popularni film The Roast Toma Bredija (Tom Brady), Netflix će prikazati boks-meč između Jakea Paula i Mikea Tysona. Ovog Božića će emitovati dve utakmice Nacionalne fudbalske lige, a kupljena su i ekskluzivna prava na Raw i druge programe od World Wrestling Entertainmenta.

Sport je postao glavna oblast ulaganja i za druge usluge striminga. Amazon se navodno bliži dogovoru o dodavanju kombinacije NBA regularne sezone i utakmica play-offa u svoj Prime servis. Bloomberg Intelligence je napisao da će sport – uključujući Olimpijske igre – pomoći da se NBC-ov Peacock istakne, a da će Walt Disney potrošiti najmanje 12,2 milijarde dolara na sport 2026.

WallStreet je prihvatio Netflixov pritisak. Događaj Tyson-Poul „mogao bi biti najgledaniji boks-meč ikada, s obzirom na lakoću pristupa i veliku globalnu bazu pretplatnika Netflixa“, prema JPMorgan Chaseu, predviđajući da će meč privući više novca za oglašavanje.