Marx.ba
Industrija video igara suočava se s radikalnim promjenama uzrokovanim tehnološkim napretkom, usponom metaverzumskih platformi i novim modelima monetizacije, prema nedavnoj analizi kompanije Bain & Company. Očekuje se kako će putanja rasta industrije značajno ubrzati, s globalnim prihodima koji bi trebali porasti za više od 50% u idućih pet godina.
Analiza Bain & Company predviđa kako će globalni prihod od video igara porasti s 199 milijardi dolara u 2022. na 307 milijardi dolara do 2027., što predstavlja složenu godišnju stopu rasta (CAGR) od 9%. Ovaj rast potaknut je snažnim angažmanom mlađih igrača, posebno onih u dobi od 13 do 17 godina, koji provode oko 40% više vremena u okruženjima video igara nego na drugim oblicima medija, uključujući društvene mreže, muziku i TV.
Sektor videoigara bilježi porast aktivnosti sklapanja poslova (M&A), posebno u softveru za igre i finansijskim ulaganjima. Ključne transakcije posljednjih godina uključuju Microsoftovu predloženu akviziciju Activisiona za 69 milijardi dolara, T2-ovu akviziciju Zynga za 12,7 milijardi dolara te Sonyjevu akviziciju Bungie za 3,6 milijardi dolara.