Marketing X Business

Tokom Prime Daya putem e-trgovine Amerikanci potrošili 14,2 milijarde dolara

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Prime Day je postavio novi rekord, pošto su kupci 16. i 17. jula potrošili 14,2 milijarde dolara na različitim sajtovima za e-trgovinu, što je 11% više u odnosu na prošlu godinu, prema podacima Adobe Analytics.

Mobilna kupovina je donijela skoro polovinu (49,2%) od toga, dostigavši 7 milijardi dolara – 18,6% više nego prošle godine. Elektronika, odjeća i namještaj, koji inače pokreću skoro polovinu e-trgovine, zabilježili su nizak jednocifreni rast ove godine, ali Prime Day je bio katalizator za te kategorije.

Tokom dva dana, prodaja elektronike porasla je 61% u poređenju sa prosječnom dnevnom prodajom u junu. Povratak u školu je također bio faktor: prodaja kutija za ručak, kancelarijskog materijala i drugog školskog i kancelarijskog materijala porasla je 216% u oba dana u odnosu na jun, a prodaja dječije odjeće porasla je za 165%.

Prime Day se oduvijek bavio sniženjima, a kupci su do sada očekivali rasprodaju sredinom ljeta.

– Potrošač je u osnovi obučen u ovom trenutku. Čini se da je u julu Crni petak, pa ljudi čekaju da vide šta će se desiti oko Prime Day-a za brendove koje žele da kupuju, rekao je Michael Wieder, suosnivač i predsednik brenda potrepština za bebe Lalo.

Probijanje Prime Daya vjerovatno će podstaći online maloprodaju, koja je porasla za 4,8% u odnosu na prethodnu godinu u junu i 6,4% u maju, prema američkom Ministarstvu trgovine. Adobe procjenjuje da će internetska potrošnja porasti za 8,2% u julu na 84,4 milijarde dolara. Za godinu do kraja septembra, Adobe očekuje povećanje potrošnje na mreži za 7,3%.

Inače, Prime Day je događaj koji je Amazon pokrenuo još 2015. godine kako bi proslavio svoju 20. obljetnicu. Bilo je tako uspješno da su od tada nastavljali svake godine. Krenuo je kao događaj koji traje 24 sata, a sada je to već 48 sati i više od toga.