Marketing X Business

Stiže novi električni model Audi 6: Sa jednim punjenjem baterije može preći do 750 kilometara

Marx.ba

(Foto: Audi)

Novi Audi A6 e-tron stiže kao potpuno elektični automobil u Sportback i Avant verzijama karoserije, kao prvi model imenovan u skladu sa novom strategijom da se parnim brojevima označavaju električni, a neparnim SUS modeli.

Audi je zvanično predstavio potpuno novi model A6 za 2025. godinu, koji u imenu ima u dodatak „e-tron“ i koji bi trebalo da predstavlja značajan korak naprijed u daljem razvoju game električnih vozila njemačkog proizvođača.

Za razliku od svog prethodnika istog imena, ova generacija „šestice“ će imati isključivo električni pogon. A6 e-tron je dostupan u Sportback i Avant verzijama karoserije, kojima direktno cilja na najljuće tržišne rivale Mercedes EQE i BMW i5.

A ono što će uskoro, kada novi A6 e-tron stigne na tržište, uslijediti je osvježavanje „tradicionalne“ game modela iste oznake. Aktuelni A6, koga pokreću motori sa unutrašnjim sagorijevanjem, će proći ristajling tretman i biti preimenovan u A7, u skladu sa novom Audijevom strategijom da parnim brojevima označava električne, a neparnim klasične modele.

Novi A6 e-tron dizajnom ne odskače mnogo od svojih konceptualnih prethodnika, odnosno studija Sportback-a iz 2021. i Avant-a iz 2022. godine. Suptilne dorade uključuju nešto drugačije oblikovana prednja LED svjetla, istaknutiju crnu hromiranu masku, klasične ručke na vratima i šire zadnje svjetlosne grupe.

Zasnovan je na Volkswagen-ovoj PPE (Premium Platform Electric) arhitekturi, koju koriste i Audi Q6 e-tron i Porsche Macan EV.

Proizvođač je prioritet dao aerodinamici, pa je tokom konstruisanja modela izveo preko 1.300 simulacija i detaljan testiranja u aerotunelu. A rezultat svega toga je – najaerodinamičniji Audi ikada napravljen. Sportback ima koeficijent otpora vazduha od 0,21 – što je razultat kojim je nadmašio sve svoje direktne rivale osim nešto većeg Mercedesa EQS sa 0,20. Takođe, Audi za Avant tvrdi da je najaerodinamičniji karavan u svojoj klasi, sa koeficijentom otpora od 0,24.

U unutrašnjosti, instrument tabla i centralna konzola uglavnom su identične onima iz modela Audi Q6 e-tron. Tu su tri ekrana koja se nadovezuju jedan na drugi: digitalna instrument tabla od 11,9 inča, centralni infotejnment displej dijagonale 14,5 inča i 10,9-inčni ekran smještenog ispred suvozačkog sjedišta.

Audi A6 e-tron će na početku prodaje biti ponuđen sa tri verzije pogona. Više opcija zadnjeg (RWD) i pogona na sva četiri točka (AWD) će stići kasnije, i u zavisnosti od tržišta. Osnovni Audi A6 e-tron pokreće jedan električni motor smješten na zadnjoj osovinu (RWD) koji proizvodi 270 kilovat-sati, odnosno 367 konjskih snaga. A6 e-tron quattro (AWD) je dolazi sa dva elektromotora sa ukupnih 315 kilovat-sati, odnosno 428 „konja“.

Najsnažniji u „prvoj postavi“ je Audi S6 e-tron, čija dva agregata na točkove prenose kombinovanu snagu do 370 kilovat-sati 503 „konja“ ili do čak 551 konjskih snaga – 405 kilovat-sati kada je aktivirana elektronska kontrola startovanja (launch control), kada ubrzanje od 0 do 100 kilometra na sat iznosi samo 3,7 sekundi.

Iako je to prilično snažno i brzo za jednu limuzinu visoke srednje klase, Audi sprema nešto još dosta ekstremnije – perjanicu cijele ponude – RS6 e-tron, sportistu sa još ljućim izgledom i još više snage.

Nezavisno od broja motora i njihove snage, pakovanje baterija smješteno u pod automobila ima kapacitet od 100 kilovata na sat, sa arhitekturom od 800 vati koja podržava punjenje snage 270 kilovat-sati. Naknadno će se u ponudi naći i manja baterija od 83 kilovata, prenosi Smart life.

Novi Audi donosi zaista impresivne karakteristike kada je o autonomiji kretanja riječ. Tako, u zavisnosti od tipa karoserije, A6 e-tron sa jednim punjenjem baterije prevaljuje i više od 720 do 750 kilometara, a S6 e-tron između 640 i 670 kilometara.

Novi Audi A6 e-tron na evropsko tržište stiže tokom septembra, a za sada su poznate cijene na njemačkom tržištu. Počinju od 75.600 eura za A6 Sportback e-tron Performance, pa do 99.500 eura za S6 Sportback e-tron. Avant karoserija, u oba verzije pogona, dodaje 1.650 eura na konačnu cijenu.