Marx.ba
Sony je izvestio o operativnom profitu od 279,11 milijardi jena (1,9 milijardi dolara) u prvom fiskalnom kvartalu, što je povećanje od 10 posto u odnosu na prethodnu godinu što je nadmašilo je očekivanja analitičara.
Muzička sekcija japanskog tehnološkog giganta posebno je dobila podsticaj tokom kvartala pošto je izdanje novog albuma R&B zvijezde Beyonce „Cowboy Carter“ povećalo njen učinak.
Prihod: 3,01 biliona japanskih jena (20,5 milijardi dolara), naspram očekivanih 2,8 biliona jena. To je označilo rast od 2 posto u odnosu na isti period prije godinu dana.
Operativni profit: 279,11 milijardi jena (1,9 milijardi dolara), naspram očekivanih 275,35 milijardi jena. To je bilo više od 10 posto u odnosu na prošlu godinu.
U objavi o zaradi, Sony je rekao da je njegova prodaja u prvom kvartalu imala koristi od „značajnog povećanja“ igara i mrežnih usluga, muzike i rješenja za obradu slika i senzora.
Igre, po kojima je Sony dobro poznat zahvaljujući svojim popularnim Play station konzolama, ostvarile su prihod od 864,9 milijardi jena u kvartalu, što je 12 posto više u odnosu na 771,9 milijardi jena prije godinu dana.
U međuvremenu, Sonyjevi muzički i slikovni senzori zabilježili su skok prihoda od 23 posto i 21 posto, respektivno.
Za cijelu 2024. godinu, Sony je revidirao svoju prognozu naviše rekavši da sada očekuje da će dostići 12,6 milijardi jena prodaje. To je za 2 posto više od onoga što je kompanija ranije vodila.
Sony je također povećao svoju prognozu operativnog profita za 3 posto, uz napomenu da očekuje da će dostići 1,3 biliona jena konsolidovanog operativnog profita za cijelu godinu.
U okviru muzičkog odjeljenja, Sony je dobio podsticaj od nedavno objavljene muzike tokom junskog kvartala, uključujući i američku pjevačicu Beyonce, piše CNBC.