Marx.ba
Kažu da je dijagnostika važnija od same terapije, što u ekonomiji i biznisu možemo pretvoriti u rizike koji ugrožavaju poslovanje. Komunikacija s postojećim, kao i privlačenje novih klijenata česta su pitanja svih koji djeluju na tržištu.
Postoji li način da svojim potencijalnim i budućim klijentima budemo što privlačniji? Uklanjanje ovih 10 prepreka u komunikaciji može pomoći u privlačenju novih klijenata i kupaca.
1. Znamo li kome se obraćamo?
Jesmo li precizno opisali svog idealnog klijenta? Prepoznaju li oni sebe u riječima koje koristimo da im se obratimo? Može li se bolje opisat ko su, kako se osjećaju, kada im je potrebna (naša) pomoć i kako im možemo biti korisni?
2. Slijede li oni našu logiku?
Prate li logički slijed i vjeruju li da se može postići ono što im obećavamo? Može li im se pružiti dodatno pojašnjenje, dokaz ili demonstracija?
3. Vjeruju li nam?
Jesmo li sa potencijalnim klijentima već uspostavili povjerenje? Jesmo li autoritet u očima klijenata i možemo li to provjeriti?
4. Jesmo li dosljedni u komunikaciji?
Koliko su dosljedni naš fokus, aktivnosti i niša? Koji je nivo dosljednosti u objavama na društvenim mrežama i možemo li se češće pojavljivati i biti vidljivi?
5. Jesmo li se odvojili od komunikacije?
Jesu li komunikacija, promocija i prodaja delegirani nekome drugome? Koliko smo udaljeni od ljudi koje želimo privući? Postoje li načini da ih bolje razumijemo i s njima se povežemo?
6. Koliko smo originalni?
Jesmo li pokušali oponašati nekoga drugog? U kojoj mjeri sebi dopuštamo hrabrost i autentičnost? Možemo li biti još originalniji?
7. Jesmo li ih možda zbunili?
Jesu li nam novi klijenti stvarno prioritet? Da ih možda nismo preopteretili različitim identitetima, porukama i ponudama? Možemo li provjeriti razumiju li oni na pravi način naše poruke?
8. Koliko ih slušamo i uvažavamo?
Slušamo li potencijalne klijente? Znamo li šta im treba, što žele i čega se boje? Jesu li slobodni pitati nas ono šta ih zanima?
9. Da nismo možda suviše oprezni?
Možda smo pretjerano oprezni u komunikaciji? Brinemo li previše zbog mogućih negativnih komentara, pa oklijevamo biti vidljivi i prisutni tamo gdje nas novi klijenti mogu pronaći?
10. Razumiju li nas?
Može li biti da imamo prokletstvo znanja? Pomislimo li da se nema ništa više za objasniti? Je li ipak moguće još bolje objasniti potencijalnu korisnost budućim klijentima, piše Moj novac.