Marketing X Business

Za 150. godišnjicu: Pogledajte novi izgled NSU Prinz s e-tron pogonom

Š.M

Audi ove godine obilježava 150. godišnjicu svoje proizvodne lokacije u Neckarsulmu, a u tu čast izvršena je restauracija i elektrifikacija legendarnog modela NSU Prinz 4.

Izvor: motor1.com

Audijeva fabrika u Neckarsulmu u Njemačkoj ove godine puni 150 godina, a kako bi proslavili ovaj trenutak, ovaj proizvođač automobila odlučio je napraviti nešto prilično posebno – dizajnirati model koji čak nema ni logo sa četiri prstena na haubi.

Prije nego je Audi postigao slavu, luksuzni proizvođač automobila kakvog danas poznajemo, bio je poznat kao Auto Union, a tvornica u Neckarsulmu – koja sada proizvodi limuzine A6 i A8 bila je vlasništvo NSU-a, koji je proizvodio bicikle, motore i automobile . Međutim, u poređenju sa drugim markama automobila u Njemačkoj, to je još uvijek bila relativno mala kompanija, pa ju je 1969. preuzeo Volkswagen, koji je spojio NSU sa Auto Unionom, čime je priča o Audiju dobila svoj početak i stavljena tačka na brendiranje NSU automobila, koji će se prodavati samo do 1973.

Među tim posljednjim modelima bio je i NSU Prinz 4, kompaktna limuzina s dvoje vrata koju je pokretao stražnji dvocilindrični motor i upravo je taj model Audi odlučio da oživi i modernizuje za 150. godišnjicu fabrike. A da stvar bude još zanimljivija, njemački brend je prihvatio zadatak da izvrši elektrifikaciju ovog klasika.

Tim od 12 stručnjaka bacio se na posao i odlučio da u stražnji dio Prinza ugradio elektromotor snage 176 kW iz Audija e-tron iz 2020. Baterija se nalazi u prednjem dijelu, gdje je nekad bio rezervoar za gorivo. Stručnjaci su nastojali zadržati historijske elemente te su prednja i stražnja svjetla ostala ista kao kod starog NSU Prinz-a.

Povećanje snage i mase je zahtijevalo opsežne modifikacije te je iskorištena podna ploča iz Audija A1, uključujući kočnice i osovine. Ovaj tim imao je podršku Audi Design tima, a svoje su ideje pretvoriti u stvarnost uz pomoć 3D printanja.

Ono što je posebno je da je unutrašnjost ovog modela uređena minimalistički, što je tipično za trkaće modele.

„Projekat je našim stručnjacima dao priliku da slobodno rade sa različitim tehnikama i materijalima,“ rekao je Timo Engler, šef odjeljenja za tehnologiju i logistiku. “Na primjer, osim električnog pogona, koristili su 3D printanje, tehnologiju budućnosti. Karbonska vlakna – također su korištena za prednju haubu.”