Marx.ba
Najveći kupci Daimler Trucka Air Products, Amazon, Holcim, Ineos i Wiedmann & Winz testirat će i skupljati iskustva s kamionima na vodik ili GenH2 gorivnim ćelijama tokom godinu dana.
Daimler Truck tvrdi da je GenH2 po performansama usporediv s dizelskim Actrosom. Kamioni imaju 40 tona ukupne vučne težine s nosivošću od približno 25 tona.
Sistem gorivih ćelija GenH2 kamiona daje 300 kilovata (2 x 150 kW), a baterija privremeno daje dodatnih 400 kW. Sa 70 kWh, kapacitet pohrane baterije relativno je nizak, budući da nije namijenjen za zadovoljenje energetskih potreba, već uglavnom za uključivanje kako bi se osigurala situacijska energetska podrška za gorivu ćeliju, na primjer tokom vršnih opterećenja tokom ubrzavanja ili tokom vožnje uzbrdo potpuno natovaren.
U isto vrijeme, relativno lagana baterija omogućuje veću nosivost. Puni se energijom kočenja i viškom energije gorivnih ćelija. Ključni element sofisticirane operativne strategije sistema gorivih ćelija i baterija je sistem hlađenja i grijanja koji održava sve komponente na odgovarajućoj radnoj temperaturi, čime se osigurava maksimalna trajnost. U predserijskoj verziji, dva elektromotora dizajnirana su za ukupno 2 x 230 kW stalne snage i 2 x 330 kW maksimalne snage. GenH2 Truck time isporučuje okretni moment od 2 x 1.577 Nm ili 2 x 2.071 Nm.
Dva spremnika tekućeg vodika od nehrđajućeg čelika kamiona GenH2 imaju posebno visok kapacitet skladištenja od 88 kilograma (svaki po 44 kg), savršeno prilagođen za prevaljivanje velikih udaljenosti. Sustav spremnika od nehrđajućeg čelika sastoji se od dvije cijevi, jedne u drugoj, koje su vakuumski izolirane i međusobno povezane.