Nakon niza lansiranja proizvoda koji nisu uspjeli privući sjajne naslove i veliki broj korisnika, Meta je izgleda uspjela da preokrene stvar u svoju korist nedavnim lansiranjem nove platforme nalik Twitteru. Evo dvije lekcije koje PR stručnjaci mogu izvući iz brzog uspjeha koji su postigli.
Š.M
Uz uspjeh Threads-a – koji je oborio rekorde zabilježivši više od 100 miliona novih korisnika u prvih pet dana nakon lansiranja – njegova kompanija, Meta, uspjela je osvojiti prijeko potreban val popularnosti. Iako je još uvijek na početku, platformu neki percipiraju kao održivu alternativu Twitteru .
Kako su to postigli? Evo dvije važne PR lekcije iz ovog primjera.
1. lekcija: Shvatite zadatak ozbiljno i odgovori na zahtjeve tržišta
U prošlosti, Meta-ine „sekundarne“ aplikacije (Slingshot, Poke, Rooms) su se osjećale kao “ubačene” na tržište. A Metina ponuda Metaverzuma – koja je kompaniju koštala mnogo milijardi dolara – još uvijek nije doživjela uspjeh na način na koji se Zuckerberg nadao. Različitost tema – ključ je Zuckerbergovog uspjeha ovaj put. Osluškujuči tržište i uvažavajući prijedloge, uslijed različitih poteškoća na koje je naišao Twitter, logičan slijed je bio stvoriti alternativnu platformu koja će biti orijentisana na potražnju i stvaranje atmosfere obostranog zadovoljstva.
Ono što bi mogao biti sljedeći Zuckerbergov poduhvat su trgovine aplikacija, odnosno uvođenje sistema za distribuciju aplikacija i stvaranja novog rivalstva, sad između Meta-e naspram Apple-a i Google-a.
Lekcija 2: novinari imaju moć
Threads nam u ovom rivalstvu daje na znanje ko su pravi uticajni ljudi na Twitteru: novinari.
Novinari su dugo bili žila kucavica Twitter službe. Ipak, iz nekog razloga, vlasnik Twittera, Elon Musk, nije gajio pretjeranu ljubav prema novinarima i često ih je ismijavao ili klevetao. Njegova svađa sa novinarima te famozna odgovaranja na upite novinara emotikonima – ostavila su prostor za pronalazak alternative Twitteru. Threads tu stupa na scenu.
Masovna migracija novinara na Threads i drugih dugogodišnjih ključnih grupa korisnika Twitter – kao što su publicisti, trgovci i rukovodioci brendova (koji vole da prate novinare) – sada će verovatno napraviti transfer sa jedne platforme na drugu. Musk je više puta govorio o privlačenju influensera i kontent kreatora na Twitter, ali je potcijenio vrijednost novinara, koji bi se na kraju mogli pokazati kao mnogo kritičnija grupa za opstanak njegove platforme. Ovo je bila blagodat za Zuckerberga i možemo razumno očekivati da će Threads poslužiti kao idealno mjesto oglašavanja novinara čak iako kompanija trenutno ne pokazuje veliku želju za prenošenjem vijesti.