N. D.
Početak NFL sezone znači potpuno novu postavu kampanja usmjerenih na američki fudbal. Liga je doživjela nešto kao oživljavanje, s prošlogodišnjim utakmicama regularne sezone u prosjeku 17,9 miliona gledalaca, a 2023. je bila jedna od najgledanijih sezona u historiji. Iako su kampanje zasnovane na fudbalu oduvijek bile omiljene za marketinške stručnjake, ova povećana pažnja čini povezivanje s NFL-om važnijim nego ikad.
Većina kampanja imat će slične obrasce iz prethodnih godina, oslanjajući se na trenutne zvijezde i penzionisane legende da pomognu brendovima da se povežu s obožavateljima. Kao i kod većine izgradnje brenda, fokus je na pop kulturi izvučen iz svijeta muzike i televizije.
Američki stručnjaci kažu da je Pepsi svima bacio rukavicu u lice svojom kampanjom. Pepsi je započeo epsku, NFL kampanju inspiriranu “Gladijatorom II”.
– Pepsi slavi početak NFL sezone 2024. i nadolazeće puštanje u kina filma “Gladijator II” novom kampanjom “Make Your Gameday Epic”, navodi se iz kompanije.
U trominutnom videu, Megan Thee Stallion repuje novu verziju Queenove kultne pjesme “We Will Rock You” dok se NFL zvijezde Josh Allen, Derrick Henry, Justin Jefferson i Travis Kelce bore u koloseumu koji se na kraju pretvara u fudbalski stadion.
Kampanja također uključuje alat za generator selfija, limenke koje govore o proširenoj stvarnosti, maloprodajne elemente i Fandango ponudu. Pokazuje kako veliki trgovci spajaju sportski i kulturni marketing.