Marketing X Business

Roblox ima ambiciju postati najveća gaming platforma

Marx.ba

(Foto: Roblox)

Izvršni direktor i suosnivač Robloxa, Dave Baszucki, najavio je novi cilj kompanije da privuče 10 posto globalnih prihoda od gaming sadržaja.

Na Robloxovoj konferenciji za programere Baszucki je izjavio kako će kompanija to postići kroz saradnju s tehnološkim divovima kao što su Apple, Alphabet i Tencent. Trenutno tržište videoigara podržava 180 milijardi dolara prihoda od sadržaja godišnje, rekao je.

Roblox je najavio novo partnerstvo sa Shopifyjem, koje će omogućiti korisnicima prodaju fizičkih proizvoda kroz digitalna iskustva unutar Roblox platforme. Kompanija je također otkrila planove za novi program koji će omogućiti naplatu pristupa igrama na stolnim računarima u stvarnoj valuti, a ne samo u Robuxima, što će omogućiti kreatorima veći udio u ostvarenim prihodima.

Roblox, jedna od najpopularnijih aplikacija za igre, posebno među djecom, dostupan je na konzolama, pametnim telefonima, tabletima i računarima. Svakodnevno se 79 miliona ljudi prijavljuje kako bi igrali videoigre koje kreiraju drugi korisnici platforme. Tokom protekle godine, Roblox je isplatio više od 800 miliona dolara svojoj zajednici programera igara, rekao je Baszucki.

Prošle godine, kompanija je ostvarila 2,8 milijardi dolara prihoda.

Baszucki je sada izjavio kako očekuje da će Roblox uspjeti ostvariti 10% prihoda od sadržaja igara kada dostigne 300 miliona aktivnih korisnika dnevno, prenosi Poslovni puls.