Marketing X Business

Tržište tableta bilježi solidan rast u drugom kvartalu 2024.

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Prema preliminarnim podacima IDC-a, isporuke tableta širom svijeta zabilježile su rast od 22,1 posto u drugom tromjesečju 2024., ukupno 34,4 miliona jedinica. Rezultatima je doprinijela povoljna usporedba s tromjesečjem prethodne godine, a potaknuti su osvježenjima proizvoda od mnogih vrhunskih dobavljača i ciklusom zamjene u kombinaciji s nadopunjavanjem zaliha.

Međutim, količine su usporedive samo s nivoima isporuka prije pandemije, a ne s prodajom bez presedana tokom pandemije. Rezultati 2Q24 povoljni su u usporedbi s 2Q19 kada je isporučeno 32,5 miliona jedinica, potpomognuto osvježenjem proizvoda od Applea i rastućom popularnošću odvojivih tableta od Samsunga i Huaweija.

Apple je isporučio 12,3 miliona jedinica i porastao za 18,2 posto na godišnjem nivou u kvartalu. Lansiranjem 11″ i 13″ iPad Air i iPad Pro modela kompanija bi konačno mogla zabilježiti rast na tržištu. Količine iPada rasle su širom svijeta osim u Kini, gdje je konkurencija lokalnih igrača poput Huaweija i Xiaomija negativno utjecala na kompaniju.

Samsung je zauzeo drugo mjesto s isporukama od 6,9 miliklna jedinica u 2. kvartalu 24., što predstavlja godišnji rast od 18,6 posto. Dobavljač je uspio rasti unatoč tome što nije imao nijedno veće lansiranje proizvoda. Rast je uglavnom proizašao iz nekoliko komercijalnih implementacija i povoljne usporedbe u drugom kvartalu 23.

Lenovo je zauzeo treće mjesto u ovom kvartalu s godišnjim rastom od 16,7 posto i isporukama od 2,5 miliona jedinica. Odvojivi tableti kompanije zabilježili su puno veći godišnji rast (39,7 posto) od pločastih tableta (11,7 posto).

Huawei je u ovom kvartalu zauzeo četvrto mjesto sa solidnim godišnjim rastom od 40,3 posto i isporukama od 2,3 miliona jedinica. Dobavljač je predstavio novi tablet, MatePad 11.5S, koji je pokazao izvrsne tržišne rezultate, a junske online promocije u Kini dodatno su pomogle rastu

Xiaomi je kvartal završio na petom mjestu. Isporuke su porasle 94,7 posto u odnosu na prethodnu godinu širom svijeta na 2 miliona jedinica. Osim Kine i Azije/Pacifika (isključujući Japan), dobavljač je značajno napredovao na evropskom tržištu s impresivnim rastom u Rusiji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Španiji i drugim zemljama.

– Rezultati za 2. kvartal 2024. signaliziraju da je tržište izašlo iz okvira pandemije. Očekujemo da će ciklus osvježavanja i rast na tržištima u razvoju nastaviti pomagati oporavak u bliskoj budućnosti, rekla je Anuroopa Nataraj, viša istraživačka analitičarka IDC-ovog odjela za praćenje mobilnosti i potrošačkih uređaja.

Dok se novi sudionici na tržištu usredotočuju na svoju globalnu ekspanziju, dugoročni lideri i dalje se usredotočuju na poboljšanje tehnologije, zadovoljavanje potreba za vrhunskim uređajima i iskorištavanje snage novih tehnologija poput umjetne inteligencije.

– Dugoročni dobici za tržište ovise na sposobnost dobavljača da naprave uređaje koji mogu stvoriti nišu za tablete, onu koja uključuje inovacije i diferencijaciju, zaključila je Nataraj, piše ITC Business.

Povezani članci