Marx.ba
Spotify, poznat prvenstveno kao platforma za streaming muzike, predstavio je niz značajnih promjena s ciljem poticanja korisnika da konzumiraju video podcaste. Platforma se već nekoliko godina širi na različite medijske formate, uključujući podcaste i audioknjige, a sada se fokusira na dugometražni video sadržaj.
Glavne promjene uključuju uvijek dobrodošlo plaćanje kreatorima prema angažmanu korisnika. Kreatori će, piše Independent, dobivati naknade na temelju toga koliko korisnici gledaju njihove videozapise i koliko vremena provode na sadržaju. Druga stvar koja se tiče samih korisnika je micanje reklama iz video podcasta. Oni koji uslugu koriste besplatno i dalje će gledati oglase, s time da će dio zarade na reklamama ići i kreatorima.
Spotify također uvodi sistem “Spotify for Creators” koji pruža analitičke podatke i opcije za upravljanje podcastima. Kreatori će moći objavljivati kratke isječke iz svojih epizoda kako bi ih promovirali.
Ako sve ovo zvuči kao da Spotify pokušava oduzeti dio kolača YouTubeu, niste daleko od istine. Ovo je posebno vidljivo s povećanim interesom za promociju podcasta. Spotify je kritizirao prevelik broj oglasa na drugim platformama, naglašavajući da će njihova ponuda biti “bolja” i “podnošljivija za korisnike”.
Svi ovi noviteti najavljeni su tokom nedavno održanog događaja Now Playing održanog u Los Angelesu.
Otkad je uveo video podcaste, Spotify je zabilježio porast broja kreatora koji ih objavljuju – čak 50 posto godišnje. Preko 240 miliona korisnika već je pogledalo bar jedan video podcast na Spotifyju.
Nove opcije postat će dostupne 2. januara 2025. u Velikoj Britaniji, SAD, Kanadi i Australiji. Međutim, Spotify još nije otkrio sve detalje o načinima i iznosima isplate kreatorima. Kako god bilo, ove promjene etabliraju Spotify kao ozbiljnog tržišnog konkurenta na području video sadržaja i pokazuju kompanijinu ambiciju prema širenju baze korisnika izvan svima poznatog muzičkog segmenta.
VEZANO
WhatsApp dobiva opciju za provjeru autentičnosti fotografija