Marx.ba
Kao što je poznato SAS će krenuti sa letovima za Sarajevo 2. aprila jedan let sedmično (srijeda) da bi od 12. aprila bio uveden i drugi sedmični let subotom. Kompanija je trebala letjeti dva sedmična leta do 7. avgusta, a potom jedan sedmični let do 20. avgusta kada je trebala prestati sa operiranjem.
I Norwegian će letjeti jednom sedmično od 1. aprila (utorak), a liniju povećava na dva leta od 23. juna (ponedjeljak i petak) kako će letjeti do 15. avgusta nakon čega ponovo operira jedan sedmični let (utorkom) do kraja zimskog reda letenja.
No, sada je pod utjecajem Norwegiana, SAS produžio operacije do 22. oktobra. Kompanija će i dalje dva sedmična leta letjeti srijedom i četvrtkom do 7. avgusta, potom leti srijedom i subotom sve do 27. septembra, a potom leti jedan sedmični let do kraja zimskog reda letenja.
To znači da će SAS imati bitno više letova nego Norwegian u pred i postsezoni, te isti broj letova u top sezoni. Obje kompanija će u top sezoni letjeti ponedjeljkom, srijedom, četvrtkom i petkom, a u pred i post sezoni utorkom, srijedom i subotom.
Ovo je vrlo značajno povećanje obzirom da je prošle godine SAS letio tek jedan sedmični let od 19. juna do 21.8. Ovo je i vrlo dobar dokaz kako dolazak konkurencije može donijeti benefite po aerodrom, te kako subvencije imaju koristi na lokalni zračni promet, piše Zamaaero.
VEZANO
Pegasus od naredne sedmice uvodi i drugu liniju sa Aerodroma Tuzla za Istanbul