Marketing X Business

Još jedan dokaz da Volkswagen misli ozbiljno s Rivianom

Marx.ba

(Foto: Rivian)

Volkswagenova američka divizija imenovala je novog glavnog izvršnog direktora, a tu poziciju preuzeo je Kjell Gruner, donedavni glavni komercijalni direktor proizvođača električnih automobila Rivian.

Ova odluka dolazi samo sedam dana nakon što je matična kompanija, Volkswagen Group, najavila zajednički pothvat s Rivianom vrijedan 5,8 milijardi dolara. Cilj ovog partnerstva je razvoj arhitekture i softvera za električna vozila (EV).

Iako Grunerova nova uloga u Volkswagenu nije direktno povezana s tim zajedničkim pothvatom, činjenica da je proveo nekoliko godina u Rivianu mogla bi biti od koristi za njemačkog proizvođača automobila u problemima. Naime, Volkswagen Group planira u narednim godinama integrirati tehnologiju razvijenu u okviru partnerstva s Rivianom u mnoge svoje nove električne modele. Imati osobu koja je upoznata s Rivianovim tehnološkim rješenjima moglo bi olakšati taj prijelaz.

Grunerov dolazak na čelo Volkswagen of America također ima simboličku vrijednost povratka u poznato okruženje.

Prije prelaska u Rivian 2023., proveo je desetljeće na poziciji glavnog direktora za marketing Porschea, jedne od najprestižnijih marki unutar Volkswagen Grupe. Osim toga, njegova profesionalna priča u automobilskoj industriji započela je kasnih 1990-ih upravo u Porscheu, gdje je kasnije napredovao do pozicije predsjednika i CEO-a prije nego što se pridružio Rivianu.

VEZANO

Žene biraju auto godine: Ovo su kandidati