Marketing X Business

Marketing bez kompromisa: Pepsi ponovo atakuje na konkurenciju (video)

N. D.

(Foto: Prinscreen)

Pepsi je ponovo krenuo u kampanju u kojoj ne štedi konkrenciju. “Undercover Cups” prikazuje agente Pepsija koji jurišaju na lokacije McDonald’sa, Burger Kinga i Wendy’sa, inače partnera Coca-Cole, kako bi zamijenili bezalkoholna pića. Naravno, svuda se pije samo Pepsi.

Pepsi je nekoliko godina stavio uparivanje hrane u fokus svog marketinga, ali “Undercover Cups” vidi da se brend vraća direktnijim pogledima na svog najvećeg konkurenta, zajedno sa lancima brze hrane koji isključivo prodaju proizvode Coca Cola.

“Undercover Cups” se zasniva na kampanji “Pepsi Chase Cars” objavljenoj u septembru koja prikazuje Pepsi agente koji jure vozače dostavljača pica kako bi dodali Pepsi u svoje narudžbe u trenutku. Pepsijev krek tim se vratio u “Undercover Cups”, kao i sportski automobil sa temom brenda opremljen mašinama za fontane za serviranje ledeno hladne sode u pokretu.

U novom društvenom sadržaju, Pepsi agenti upadaju na lokacije McDonald’sa, Burger Kinga i Wendy’sa, zamjenjujući narudžbe bezalkoholnih pića s Pepsijem i nadahnjujući iznenađene, a u nekim slučajevima i psovke, reakcije kupaca i menadžera trgovina.

Zamjenske čaše predstavljene su s ikonografijom McDonald’sa, Burger Kinga i Wendy’s. Jedna prikazuje Wendynu maskotu kako pijucka sok, njena prepoznatljiva crvena kosa postala je pepsi-plava, dok je druga ušla u sendvič frazu “Ovo je Pepsi” u logo Burger Kinga.

BBDO je kreativna agencija koja stoji iza koncepta koji tvrdi da „Burgeri zaslužuju Pepsi“, a nedostaci i rezovi videa će se dijeliti na društvenim mrežama.

Inače, Pepsi je 2021. debitirao na platformi #BetterwithPepsi s kampanjom koja je na sličan način reflektovala slike McDonald’sa, Burger Kinga i Wendy’s i uticala na njihovu sklonost Coca-Coli. #BetterwithPepsi je evoluirao tokom godina kako bi pozicionirao Pepsi kao idealno piće za jela poput pice, hot-dogova i hrane za kuhanje.

“Pepsi Chase Cars” i “Undercover Cups” dio su platforme Food Deserves Pepsi koja se čini uglavnom ista, ali s većom naklonošću ka marketingu otvorenih kamera koji ima za cilj da postane viralan.

#BetterwithPepsi je zamisao bivšeg Pepsi CMO-a Todda Kaplana, koji je ranije ove godine napustio CPG giganta u Kraft Heinz. “Pepsi Chase Cars” se pokazao kao hit kod potrošača, prikupivši preko 5 miliona pregleda na YouTube-u. Održavanje Pepsija u online razgovoru bit će važno jer se brend bori za dolare kupce koji su svjesni cijene i bori se da povrati tržišni udio. Dr Pepper je nadmašio Pepsi kao drugo bezalkoholno piće u SAD u junu, prema podacima Beverage Digesta.

VEZANO

Krizni marketing: Nakon drame McDonalds ulaže 100 miliona dolara