Marx.ba
Aerodrom Mostar je proveo je javni poziv za letove prema Dusseldorfu i Stuttgartu. Na konkursu je prošao Eurowings. Sada se treba sa kompanijom potpisati ugovor, te će se ovi letovi i službeno obznaniti, što bi se trebalo desiti danas ili sutra.
Obzirom da Mostar ove godine ima cijele godine letove Air Serbie (što prošle godine nije imao), da ima veći LF na letovima Croatia Airlinesa, te da dobiva devet dodatnih letova SkyAlpsa, a eto sada i dvije linijeletove Eurowingsa koji će letjeti sa velikim avionima vrlo je moguće da u 2025. aerodrom ima rekordnu godinu, pa čak i da dostigne 100.000 putnika, piše Zamaaero.
Uvjet Eurowingsa je bio da Aerodrom Mostar finansira doškolovavanje pilota na simulatoru leta za letove na ovaj zahtjevan aerodrom. Logično, zašto bi kompanija sebi prebacila ovaj dodatan trošak i mostarski hendikep. Mostar je voljan prihvatiti ovaj trošak.
Prisjetimo se da su Ryanair i Wizz Air odbili letjeti za Mostar upravo radi ovog hendikepa jer sebii ne žele staviti operativne restrikcije i obavezu angažiranja isključivo par pilota na letovima za Mostar među brdom pilota koje imaju (Ryanair i preko 6.000 pilota). SkyAlps tih problema nema jer je Bolzano jednako kompliciran i njihove posade imaju ovo školovanje.
VEZANO
Šta decembar donosi aerodromima u regiji: Novi veliki rast za najveću bh. zračnu luku