Marketing X Business

Huawei i JAC ulaze u segment luksuznih limuzina modelom Maextro S800

Marx.ba

(Foto: Maextro)

Kina će dobiti domaćeg konkurenta markama poput Rolls-Roycea, Bentleya i Maybacha. Ona je rezultat saradnje tehnološkog stručnjaka Huaweija te automobilske kompanije JAC.

Kineska marka automobila Maextro novo je ime za luksuzne automobile. Prvi model pod tom markom je luksuzna velika limuzina S800, usmjerena u segment u kojem vladaju Rolls-Royce i Maybach. Kineske kompanije tako su ozbiljno ušle na tržište najluksuznijih vozila, pa je za te svrhe izrađen i adekvatan model, visoke cijene, dojmljivog izgleda te s raskošnim dodacima za udobnost putnika.

Maextro S800 tako je dug 5.480 mm, širok ravno 2.000, a visok 1.536 mm, uz međuosovinski razmak od 3.370 mm. Kao takav, nalazi se u samo 0,01% vozila na kineskim cestama, koja se mogu podičiti tolikom veličinom, ali i prostranošću unutrašnjosti. Izvana je već na prvi pogled jasno o kakvom je modelu riječ, budući da je vizuelne elemente “posudio” od spomenutih konkurenata u luksuznom segmentu limuzina – tu je dvobojna karoserija poput one Maybachove, linija poput Rolls-Royceove, a pažljivo će oko pronaći i detalje nalik onima kod Bentleya ili luksuznih Porscheovih modela.

S800 je izrađen na Huaweijevoj “inteligentnoj šasiji”, ali o tehničkim specifikacijama se proizvođač nije očitovao. Poznato je tek da će pogon biti potpuno električni.

Unutrašnjost nije u potpunosti otkrivena, ali je na prvim fotografijama vidljivo da se nije štedjelo na ambijentalnoj rasvjeti, “zvjezdanom nebu” koje se nalazi na stropu kabine ali i na kvakama izvana, kao niti na materijalima. Na prvom predstavljanju nije bilo mnogo riječi o dodatnoj opremi i specifikacijama, već je model opisan s nizom “super” epiteta: “super krstarenje”, “super upravljivost”, “super svjesnost”, “super privatnost”, “super komunikacija”, “super AI”, “super zaštita”, “super pouzdanost”…

Već možete pretpostaviti da je i cijena “super”, a ona iznosi između milion i milion i po juana, odnosno od oko 135 pa sve do 200-tinjak hiljada eura, ovisno o opcijama. Bit će to, dakle, jedan od najskupljih kineskih električnih automobila. Više detalja najavljeno je za proljeće, kada će početi i prodaja nove limuzine u Kini, piše Autonet.

VEZANO

Isporuke Xiaomija SU7 premašile 100.000 jedinica