Marketing X Business

JYSK slavi uspješnu poslovnu godinu: U BiH imali rast od osam posto

Marx.ba

(Foto: JYSK)

U finansijskoj godini 2023/24. JYSK je na globalnom nivou ostvario značajan rast EBIT-a od 4,43 milijarde DKK (594 miliona EUR) i prometa od 41,4 milijarde DKK (5,6 milijardi EUR). U istom periodu EBIT JYSKa u Bosni i Hercegovini povećan je za 8,4% u odnosu na prošlu godinu, dok mu je promet porastao za 8%. Maloprodajni lanac dodatno je snizio cijene na više od 50% svojih najprodavanijih proizvoda, što je na globalnom nivou privuklo rekordnih 11,9 miliona novih kupaca.

Unatoč nesigurnosti i padu inflacije, potrošači su i dalje pažljivo birali gdje troše novac. JYSK je ostao njihov prvi izbor za proizvode za spavanje i uređenje doma, zahvaljujući kombinaciji kvalitete i konkurentnih cijena.

– Rezultati za ovu finansijsku godinu su iznimni. Zahvaljujući predanosti naših zaposlenika i njihovoj usmjerenosti na kupce, oborili smo rekorde u prometu i privukli milione novih kupaca. Ovo je jedna od naših najboljih godina, izjavio je Rami Jensen, predsjednik i CEO JYSKa.

Ulaganja u širenje

U posljednjih godinu dana JYSK je otvorio 137 novih prodavnica u Evropi i uložio u 489 projekata vezanih uz modernizaciju postojećih prodavnica, uključujući preseljenja, proširenja i nadogradnje prema najnovijem, inspirativnijem konceptu uređenja.

Kako bi zadovoljio rastuće potrebe kupaca, JYSK gradi i dva nova, savremena distribucijska centra u Nizozemskoj i Španiji.

Ambiciozni ciljevi održivosti

U skladu s Pariškim sporazumom, JYSK je postavio jasne ciljeve za smanjenje emisija gasova sa efektom staklene bašte. Do 2032. planira smanjiti emisije u vlastitim operacijama za 50,4% te osigurati da 72,5% dobavljača postavi svoje ciljeve i dobije odobrenje za njih od strane Science Based Tartgets inicijative do kraja 2028. finansijske godine.

– Održivost je ključni dio našeg poslovanja. Želimo smanjiti utjecaj na okoliš i omogućiti našim kupcima održive proizvode po pristupačnim cijenama, rekao je Jensen.

Planovi za budućnost

JYSK planira daljnje širenje, uključujući otvaranje svojih prvih prodavnica izvan Evrope, u Maroku tokom proljeća 2025. Trenutna strategija završava u idućoj finansijskoj godini, a pripreme za novu, ambicioznu strategiju već su u toku.

– Neizvjesnost u maloprodaji postala je uobičajena. Naša snaga leži u prilagodljivosti i dugoročnom planiranju, što nam omogućava kontinuirani rast, zaključio je Jensen.

Briga za tim kao ključ uspjeha JYSKa u BiH

Posvećenost zaposlenicima ostaje u centru JYSKovih vrijednosti, jer zadovoljstvo tima i kvalitetni radni uslovi temelj su za uspjeh. U finansijskoj godini 2023/24. JYSK BiH povećao je plate svojim zaposlenima u prodavnicama za više od 23% i jednako tako isplatio bonuse u ukupnom iznosu većem od 500.000 KM. Uz to, kontinuirano radi na profesionalnom razvoju i edukaciji zaposlenika.

Kako bi posebno istakli važnost i potrebu ravnoteže privatnog i poslovnog života, krajem prošle finansijske godine pokrenut je projekt Wellbeing – JYSK Life Club, kroz koji kompanija zaposlenicima pruža podršku za fizičko i mentalno zdravlje.

– Edukacije i aktivnosti u sklopu ovog programa dodatno motiviraju tim te stvaraju pozitivnu i angažiranu radnu atmosferu, jer želimo da se svaki član našeg tima osjeća osnaženo, cijenjeno i motivirano. S ulaskom u 2025. godinu, ostajemo predani ciljevima koji nas čine konkurentnima, odgovornima i prilagodljivima, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country director za JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija i zaključila.

JYSK na bosanskohercegovačkom tržištu, uz preuređenja postojećih prostora koji čine mrežu od 31 prodavnice, vidi izvanredne prilike za daljnji razvoj kako bi svojim kupcima bio još dostupniji.

Ključni rezultati za JYSK 2023/24.:

  • EBIT porastao za 12%, dosegnuvši 594 miliona EUR.
  • Promet povećan za 7,6%, na 5,6 milijardi EUR.

Ključni rezultati za JYSK BiH 2023/24.:

  • EBIT porastao za 8,4%, dosegnuvši 16,82 miliona KM (8,6 miliona EUR).
  • Promet povećan za 8%, na 86,22 miliona KM (44,1 miliona EUR).

VEZANO

JYSK nagradio zaposlenike prodavnica u BiH: 500.000 KM za najbolje rezultate