Š.M
Zbog čega je bitna dosljednost u prezentaciji vašeg poslovanja? Koliko je važno imati prepoznatljiv vizualni identitet?
Želite li se kvalitetno pozicionirati na tržištu, dosljednost vaše marketinške kampanje je ključna. Ukratko, trebali bi biti uporni te uvijek imati na umu svoj krajnji cilj. Neke ćete rezultate vidjeti tek nakon određenog vremena, jer je svako poslovanje specifično te ima svoje posebnosti. I sami znate koliko se trud i upornost isplate.
Prije nego što uopće krenete sa bilo kakvim detaljima vaše marketinške kampanje, prije objave ikakvog prvog slova i proizvoda na vašoj web stranici, potrebno je imati svoj identitet.
Nakon što ste identificirali svoje početne ciljeve, ali prije ičega što trebate učiniti na svom popisu stvari, potrebno je stvoriti brand i izgled vaše kompanije. I to ne nasumično, nego je potrebno kreirati logo te kompletan identitet koji će biti prepoznatljivi krajnjim korisnicima.
Stoga je važno kvalitetno realizirati identitet poslovanja, jer logo i boje su ono što korisnici prepoznaju. Prepoznaju vaš brend, vašu kompaniju i ono što jeste kroz marketinške kanale i društvene mreže. Postojanost kojim vaš brand vizualno izražava svoj identitet zahtjeva dosljednu marketinšku strategiju, stoga je najbolje prepustiti se u iskusne ruke marketinške agencije koja je to i specijalizirana.
Predodžba koju krajnji korisnici imaju o vama je važna, a krajnji cilj bi bio kada korisnici počnu prepoznavati vašu robnu marku kroz marketinške kanale po logu, boji ili slično.
Budite postojani, budite transparentni
Na koji način biste trebali biti transparentni? Kvalitetu proizvoda ili usluga koje nudite te sve ono što smatrate kako je bitno vašem poslovanju, trebali bi i dokazati krajnjem korisniku na iskren način. Dosljednost pri dokazivanju poruke koju želite poslati, vaš je prozor u svijet.
Dakle, što uistinu želite interpretirati kroz svoje poslovanje, kroz svoje proizvode ili usluge. Imajte na umu ono ovdje najbitnije, klijenti i kupci će prvo obratiti pažnju na kvalitetu vaše ponude. Uzalud vam vrhunska marketinška kampanja i sve što ste uložili u nju, ako nudite nekvalitetne ili manjkave proizvode.
Transparentnost je uvijek neophodna, kao i suradnja vašeg marketinškog tima.
Ustrajnost i povjerenje korisnika
Kako vaši klijenti ili kupci dobivaju povjerenje u vas kao kompaniju kroz vaše usluge i proizvode u ponudi, tako i vi dobivate nekoga tko je lojalan vašem brendu. To je simbioza koja kao i kod živih organizama, stvara uzajamnu potrebu i održava oboje.
Kako vaš kupac prepoznaje vaš identitet i povjerenje u vaš brand, tako i vi dobivate korisnika koji primjerice, neće propustiti podijeliti vaš sadržaj na vlastitim društvenim mrežama. Ne zaboravite i na snagu usmene predaje, osobito ako ste lokalno temeljena tvrtka.
Vaši će korisnici moći prepoznati vašu dosljednost te će se moći osloniti na nju, na vaše rasporede i reklamne kampanje.
Mijenjajte fokus, ali ostanite nepopustljivi – na dobar način
Mijenjanje fokusa s jednog proizvoda na drugi ili s jednog odjela vaše kompanije na drugi, na ujednačen način, održat će sliku dosljednosti. Kupci će sigurno htjeti vidjeti vaš asortiman i proizvode, ali i upoznati širu sliku vašeg poslovanja.
Ako je vaša kompanija u mogućnosti predstaviti svoje proizvode ili usluge kroz nekoliko različitih segmenata proizvodnje ili kreativnih procesa, to će biti izvrstan način za privlačenje publike.
Kako bi vas se moglo interpretirati na više načina, imajte na umu i to kako taj dio marketinške strategije mora biti uistinu zanimljiv.