N. D.
Stigla je 2025. godina, a stručnjaci se slažu da će marketinško vrijeme ovoga puta biti itekako zanimljivo. Nema više mirnog neba, očekujte više pljuskova kreativnosti, munje vještačke inteligencije i mašinskog učenja, i jakih vjetrova koji ometaju marketinške planove.
Prognoza za 2025. obećava uzbuđenje, takmičenje i analitičko razmišljanje. Budite spremni da jurite blistavim nebom lojalnosti kupaca.
Prvo, 2025. neće biti samo kreativna vožnja. Budite spremni za tehnološki napredak i pametniju perspektivu kupaca.
Čuli ste za mikro-influencere, a sada će mikro-narativi – čak i kraći od kratkih reklama ili kako mi nazivamo sadržaj koji se pomiče palcem, doživjeti eksponencijalni rast. Dolaze rijetko, poput prelijepe duge poslije kiše – one koje volimo da vidimo i u kojima uživamo čak i na nekoliko sekundi. S toliko sadržaja koji je već na tržištu, raspon pažnje je pao na 3 sekunde – izazov koji trgovcima vrijedi prihvatiti.
Sve što je na svijetu potrebno da bi vaš brend ili marketinški plan uspio jesu podaci. Kvantno računarstvo zvuči preteško, zamislite ovu strategiju kao prekrasan skup zvijezda na vedrom nebu, koji se ne viđa često, ali je lijep. Ova strategija će promijeniti igru u smanjenju teških baza podataka i pomoći vašem brendu da identificira mogućnosti koje naše tradicionalne strategije nisu mogle. Nivo optimizacije će biti visok i postat će glavni korak za dublju i snažniju personalizaciju.
S obzirom da potrošači uveliko prate trend pretplate kako bi izbjegli neugodne, dosadne, neželjene oglase, platforme zasnovane na pretplati koje nude iskustvo bez oglasa ili s ograničenim oglasima filtrirat će oglase s vrhunskim i nenametljivim sadržajem. One koje su usklađene s preferencijama korisnika, gurajući brendove i trgovce da promišljeno obasipaju sadržaj kišom.
Vještački ambijent koji pomaže brend menadžerima da iskoriste i kontrolišu vremenske prilike prema interesovanju kupaca. Tehnologija neće prestati da postaje inovativna, a vaši kupci vole povjetarac svježeg zraka. Neka vaše strategije budu spremne za ambijentalni marketing. Integracija generativne AI 80 posto digitalnih marketinških stručnjaka koristit će AI u bliskoj budućnosti prema IAB-u. Uloga automatizacije i optimizacije marketinških strategija od strane AI postaje sve veća. Odličan način za poboljšanje efikasnosti i smanjenje zaliha.
Kupci su spremni ići dalje od kupovine. Iako ponude i popusti, i gomila reklama mogu dati brzi visok povrat, ali nema dugovječnosti. Učinite da vaš kupac zavoli zimu radije nego da im pružite jednu ili dvije hladne noći. Postaju lojalni kada su dio nečega većeg od brenda. Zajednice su sjeme za dugoročni plan rasta brenda. Klima se drastično mijenja, čak i za marketing.
U 2025. preusmjerite fokus sa brzog povrata na doživotnu vrijednost vašeg klijenta. Jednokratni kupac nikada ne može nadmašiti one koji se vraćaju svake sezone. Iako se vrijeme koje dolazi čini novim, ne zaboravimo na sigurnosni komplet ovogodišnjeg vremena koji će i dalje blistati na nebu! Očekuje se da će neki trendovi/strategije koje su funkcionirale u 2024. zamagliti čak i 2025. godine.
Influenceri su na jednoj strani sa svojim velikim budžetom, ali pravi kupci ili kako mi volimo da zovemo sadržaj koji generiraju korisnici, čvrsto se nadmeću da ostanu na vrhu naših marketinških tokova. Manji budžet – bolji sadržaj, stvarni kupci – više kupovina.
Kupci vole ono što je iskreno, zabavno, kratko i konkretno. Sve što je lako za um i što je ugodno za oči nastavit će privući ljubav čak i 2025. Neka vaš sadržaj bude oštar i lagan za grickanje, a vaša publika voli dramu, ali još više voli jednostavne stvari.
Zaključak: Ne zamislite 2025. kao oluju, već više kao mnogo godišnjih doba u sezoni. To možda ne zvuči tako ekološki prihvatljivo, ali to je istina. Marketinška prognoza za 2025. odnosi se na agilnost, inovativnost i akciju. Pa, kliše izjava za zatvaranje ovog izvještaja o prognozama – trgovci zapravo ne čekaju vremensku prognozu – oni je prave!
VEZANO
Influenserski marketinški prostor počinje 2025. godinu velikom akvizicijom