Marketing X Business

Goodyear prodao Dunlop japanskom Sumitomu

Marx.ba

(Foto: Dunlop)

Američki proizvođač automobilskih guma Goodyear prodat će brend Dunlop japanskoj kompaniji Sumitomo Rubber Industries.

Očekuje se da će ugovor vrijedan 701 milion dolara biti zatvoren sredinom godine, objavio je danas Goodyear.

Prodaja uključuje brend Dunlop i njegovo intelektualno vlasništvo u Evropi, Sjevernoj Americi i Oceaniji, sažima poruku kompanije njemačka novinska agencija dpa.

Goodyear će nastaviti proizvoditi, prodavati i distribuirati gume marke Dunlop potrošačima u Evropi najmanje do 31. decembra. Ugovor će se automatski produžiti na još godinu dana, do 31. decembra 2026., osim ako se strane sporazumno ne dogovore o njegovom prijevremenom raskidu.

Goodyear će zatim isporučivati određene gume marke Dunlop kompaniji Sumitomo Rubber Industries u Evropi tokom pet godina, s minimalnom količinom nabave od 4,5 miliona guma tokom tog perioda.

Osim toga, Goodyear će od Sumitoma steći licencu marke guma Dunlop za komercijalne kamionske gume u Evropi. Goodyear će također zadržati prava na marku Dunlop za svoje poslovanje s gumama za motocikle u Evropi i Oceaniji, navodi dpa.

VEZANO

Kako korisnici mogu dobiti veću kontrolu nad oglašavanjem i prikupljanjem podataka