Marketing X Business

Instagram se priprema za priliv korisnika s TikToka: Najavili važne promjene

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Adam Mosseri, voditelj Instagrama, platforme u vlasništvu Mete, najavio je da će algoritamsko rangiranje aplikacije u 2025. godini staviti naglasak na originalan i kreativan sadržaj. U videu objavljenom na Instagramu i Metinoj aplikaciji Threads, Mosseri je istakao kako su ključni ciljevi za ovu godinu unapređenje društvenih veza među korisnicima te poticanje kreativnosti.

– Instagram je osnovan kako bi svako mogao podijeliti nešto kreativno na šta je ponosan. Želimo se dodatno posvetiti toj ideji, rekao je Mosseri.

Najavljuje to u trenutku kad je zabrana TikToka u vlasništvu ByteDancea sve bliže – trebala bi, naime, stupiti na snagu već ove nedjelje 19. januara.

Kreatori na TikToku već su počeli pozivati svoje pratitelje da ih zaprate na drugim platformama, uključujući Instagram.

Prema CNBC-ju, izvršni tim Instagrama prošlog je vikenda održao hitne sastanke kako bi pripremio osoblje za potencijalni priliv novih korisnika, ako se zabrana TikToka realizira. Vrhovni sud je u petak saslušao argumente u slučaju koji bi mogao odrediti budućnost TikToka.

Mosseri je istakao kako će Instagram raditi na unaprjeđenju svojih alata za stvaranje sadržaja, koji trenutno nisu na nivou “najboljih u klasi”. Također, platforma planira prihvatiti nove tehnologije poput umjetne inteligencije, kako bi korisnicima olakšala objavljivanje sadržaja.

– Želimo osigurati da naši alati omoguće korisnicima da lakše izraze svoju kreativnost i stvaraju više sadržaja, dodao je.

Instagram također planira povećati društvenu dimenziju preporuka sadržaja. Cilj je učiniti ih interaktivnijima i društvenije orijentiranima, kako bi se dodatno osnažila povezanost među korisnicima. Mosseri je zaključio kako će 2025. godina biti ključna za daljnje pozicioniranje Instagrama kao platforme koja potiče originalnost, kreativnost i društvene veze, posebno u svjetlu promjena u digitalnom pejzažu.

VEZANO

Moguće je da Musk kupi američki Tik-Tok i spoji ga sa platformom X