N. D.
Desetljećima se roboti koriste za nanošenje boje na nove automobile tokom proizvodnje, poboljšavajući sigurnost za zaposlene, a istovremeno donoseći prednosti povećane efikasnosti i dosljednije primjene boje.
Ali čak i uz preciznost i ponovljivost završnih obrada nanesenih robotom, vozila i dalje moraju biti vizualno provjerena kako bi se identificirali potencijalni defekti boje.
Tehnologija pojednostavljuje ovaj proces
Sve do relativno nedavno, ove intenzivne i dugotrajne inspekcije su morale da se obavljaju ručno – i, čak i uz najoštrije oči, uvijek uz prirodni rizik od ljudske greške. Sa modernom tehnologijom, međutim, ovaj proces u farbari u fabrici Porsche u Leipzigu je značajno pojednostavljen.
Članovima tima u zoni inspekcije pomaže automatski sistem za detekciju kvarova. Opremljene snažnim senzorima, ove robotske ruke skeniraju cijelu vanjsku površinu karoserije svakog serijskog automobila proizvedenog u Leipzigu.
Slika se snima svakih 2,5 milimetara, što rezultira oko 100.000 slika koje se prikupljaju tokom ciklusa inspekcije od 72 sekunde. Ova opsežna skeniranja analizira mreža od 10 moćnih kompjutera za obradu slika tražeći čak i najmanju nesavršenost.
Rupe, krateri i čestice prašine ili drugih krhotina (poznati kao “inkluzije”) identificiraju se s preciznošću i potpunom objektivnošću, što predstavlja veliku prednost u odnosu na subjektivnu prirodu ručnih vizualnih pregleda.
Ako se pronađe kvar, njegova tačna lokacija se bilježi s milimetarskom preciznošću. Kompletni podaci se zatim prosljeđuju na ciljnu liniju, gdje stručni tim vrši potrebne korekcije boje. Lokacija defekta je predstavljena članovima tima putem digitalnog modela, koji je poboljšan krupnim planovima visoke rezolucije i detaljima kategorije defekta. Ovo omogućava timu da brzo odredi problem i odabere odgovarajuću metodu ispravljanja.
AI podržava visoke standarde kvaliteta
Svaki problem se automatski bilježi, kategorizira i analizira korištenjem AI i algoritama dubokog učenja. Ovo omogućava da se identifikuju postepeni trendovi u tipu ili lokaciji kvara. Ovo osigurava da se neželjene varijacije procesa otkriju u ranoj fazi, omogućavajući kontinuiranu optimizaciju procesa farbanja.
Tehnologija uveliko povećava efikasnost, istovremeno osiguravajući visoke standarde kvaliteta svakog Porschea proizvedenog u Leipzigu. Ono što je nekada bio subjektivan i radno intenzivan proces inspekcije sada se obavlja automatski, a cijeli proces skeniranja i evaluacije traje manje od 100 sekundi.
VEZANO