Marketing X Business

CNN ponovno planira pokrenuti streaming uslugu

Marx.ba

(Foto: CNN)

Američki televizijski kanal specijaliziran za vijesti već je jednom okušao sreću u streamingu, ali njihov CNN+ bio je ugašen samo mjesec dana nakon pokretanja. Ovog puta plan im je nešto drugačiji.

Bilo je to 2022. godine, dok je svijet već polako izlazio iz pandemije, a Netflix i slični pružatelji usluga gledanja videa na zahtjev pomalo gubili zamah koji su dobili tokom pandemijskih zaključavanja ekonomija – tada se američki televizijski news kanal CNN odlučio okušati u području streaminga. Svojim kanalom CNN+, koji je nudio dodatne ekskluzivne sadržaje, kao i one već emitirane na linearnoj televiziji, ta je Warnerova TV kuća htjela proširiti bazu gledatelja.

Svoj su streaming servis zamislili kao samostalnu pretplatničku uslugu, koju će naplaćivati 6 dolara mjesečno. Međutim, ispostavilo se da je broj ljudi koji bi plaćali pretplatu za to bio jako mali. CNN+ u prvim sedmicama nije niti u jednom trenutku zabilježio više od 10.000 gledatelja istodobno, što nije bilo dovoljno da se servis održi. Samo mjesec dana od pokretanja, Warner Bros. Discovery kao vlasnik odlučio je ugasiti CNN+, servis koji tada praktički još nije bio niti zaživio.

Od tada je CNN promijenio upravu, nekoliko puta reorganizirao poslovanje i mijenjao programsku shemu, a novu će reorganizaciju provesti i sada. U najnovijim planovima im je otpustiti 200-tinjak zaposlenih, odnosno oko 6% ukupne radne snage, ali i zaposliti 100-tinjak novih stručnjaka, zahvaljujući iznosu od 70 miliona dolara koje je vlasnik upravo uložio u tu podružnicu. Uskoro će biti predstavljena i još jednom osvježena programska shema, ali i potpuno nova streaming usluga, piše Bug.

CNN će kao kanal linearne televizije i dalje ostati prisutan na servisu Max, s kojim dijeli vlasnika, izmijenjenim programom kani privlačiti američke i međunarodne gledatelje, a u skladu s time pokrenut će i novu digitalnu platformu.

– Najavljujem da planiramo razviti novi način da naši digitalni pretplatnici u zemlji i inozemstvu streamaju naš program na bilo kojem uređaju. Još je sve u ranoj fazi, ali smo već utvrdili da će za time biti velika potražnja, kako u Americi, tako i u ostatku svijeta, poručio je u pismu zaposlenicima direktor Mark Thompson.

Pod “digitalnim pretplatnicima” je moguće da misli na one pretplaćene na web sadržaj. Naime, njihov portal cnn.com u oktobru prošle godine postavio je paywall za stalne korisnike, pa se čitanje više sadržaja od postavljenog mjesečnog limita naplaćuje 3,99 dolara na mjesec ili 29,99 dolara godišnje. Više o svom planu Thompson je obećao podijeliti u narednim mjesecima.

VEZANO

Dionice Adidasa najviše od 2021. godine: Rezultat iznad očekivanja