Marx.ba
Super Bowl (finalna utakmica američkog fudbala) je najpraćeniji televizijski događaj u SAD, a prošlogodišnje izdanje oborilo je rekord s 123,4 miliona gledatelja – čime je postavljen novi rekord za američki TV prijenos.
Super Bowl reklame, poznate kao sveti gral Madison Avenuea, ove su godine dosegnule rekordnu cijenu od preko 8 miliona dolara za samo 30 sekundi emitiranja. U eri kada se publika sve više fragmentira između različitih digitalnih platformi, Super Bowl ostaje rijetka prilika za brendove da dosegnu masovnu publiku. Zbog toga se očekuje da će cijena reklamnih spotova nastaviti rasti u godinama koje dolaze.
TV kuća Fox ostvarit će značajnu zaradu od ovogodišnjeg finala, koje se igra 9. februara, kada će se na terenu suočiti Kansas City Chiefs, koji love treću uzastopnu titulu, i Philadelphia Eagles. Cijena reklame nadmašila je prošlogodišnji rekord od 7 miliona dolara, a iako su podaci o najskupljim kupcima povjerljivi, Bloomberg izvještava da su neki oglašivači platili daleko više kako bi osigurali više spotova ili duže reklame od 60 sekundi, piše The Future Party.
Među najvećim oglašivačima ističu se Uber Eats, Bud Light i MSC Cruises, koji su kupili reklame duge jednu minutu, što ukazuje na njihove ogromne marketinške budžete, piše After5.
Ove godine Super Bowl reklame će biti u znaku umjetne inteligencije, a marketinški stručnjaci očekuju više humora, nostalgije i celebrity nastupa, piše Morning Brew.
Dok je 2022. Super Bowl bio poznat kao “Crypto Bowl”, Foxov izvršni potpredsjednik prodaje Mark Evans otkrio je da će umjetna inteligencija dominirati ovogodišnjim prijenosom. Osim tehnologije, reklame će biti pune poznatih lica. Očekuje se pojavljivanje Matthewa McConaugheyja, Chrisa Pratta i Meg Ryan, a nakon osam godina pauze GoDaddy se vraća s novom kampanjom. Brendovi planiraju uložiti rekordne iznose u nadi da će njihove reklame ostati u svijesti potrošača jednako upečatljivo kao što je prošle godine to učinio Temuov jingl, piše Morning Brew. Svoje prve Super Bowl reklame emitirat će Coffee Mate, Instacart, Häagen-Dazs i Ritz.
VEZANO