Marketing X Business

Spotify pokreće novu premium uslugu namijenjenu superfanovima muzike

Marx.ba

(Foto: Spotify)

Spotify će pokrenuti novu super-premium pretplatu namijenjenu audio entuzijastima koja će koštati dodatnih 6 dolara mjesečno, rekle su Financial Timesu tri osobe upućene u to pitanje, dok švedska grupa proširuje uslugu streaminga.

Spotify će naplaćivati 18 dolara mjesečno za novu uslugu i debitirat će je kasnije ove godine nakon sklapanja novih licencnih ugovora s Universal Musicom i Warner Musicom kako bi njihove pjesme izvođača kao što su Kendrick Lamar i Taylor Swift bile uključene u pretplatu.

Spotify nije najavio novi ugovor sa Sony Musicom, trećom velikom izdavačkom kućom i domom zvijezda kao što je Beyoncé. Nova pretplata možda neće stići do jeseni, rekla je jedna osoba upoznata s raspravama.

Pretplata, nazvana “Music Pro”, ponudit će tri glavne opcije koje će privući prijave: audio više kvalitete, rani pristup ulaznicama za koncerte i povećanu funkcionalnost kao što je “DJ” opcija za streaming.

Opcija prodaje ulaznica dio je nastojanja muzičke industrije da iskoristi “superfanove” — slušatelje koji redovno kupuju robu i hrle na koncerte svojih omiljenih zvijezda.

Spotifyjevi glavni rivali, Apple Music i Amazon Music, već nude kvalitetniji zvuk “bez gubitaka” kao dio svojih osnovnih planova za plaćeni streaming glazbe. Spotify je zadirkivao svoj vlastiti hi-def audio proizvod od 2021., ali je to više puta odgađano.

Spotify je bio u vrućem nizu, nakon što je nedavno izvijestio o svojoj prvoj punoj godini profitabilnosti nakon rezanja troškova i otpuštanja hiljada zaposlenika. Njegove su se dionice gotovo utrostručile u prošloj godini dok su ulagači klicali rezultatima.

Uz tržišnu kapitalizaciju od 130 milijardi dolara, Wall Street procjenjuje Spotify kao vrijedniji od sve tri velike diskografske kuće zajedno. Izdavačke kuće željele su izvući više novca od Spotifyja u najnovijim poslovima.

Izvršni direktor Daniel Ek ranije ovog mjeseca govorio je o planovima za novi pretplatnički nivo tokom razgovora o zaradi.

– Vjerujem da je sljedeća verzija muzičke industrije ona u kojoj ćemo iskustvo Spotifyja prilagoditi svim tim različitim podskupinama. Na neki način prelazimo s ove jedinstvene veličine na ovu mnogo specijaliziraniji novo jer baza potrošača raste u stotine mili0na, rekao je.

Kao dio dogovora dogovorenih s Universalom i Warnerom, Spotify će također dodati više profesionalnih muzičkih videa na svoju platformu, jer se nastoji natjecati s YouTubeom, TikTokom i drugima, prenosi Seebiz.

Analitičari Deutsche Bank predvidjeli su da bi ovaj super premium nivo “mogao dovesti do sljedećeg rasta prihoda” za Spotify.

VEZANO

Kompanija Nestlé u 2024. godini ostvarila organski rast od 2,2 posto