Marketing X Business

15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti (10) - Izlazni marketing

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

U današnjem konkurentskom okruženju, razumijevanje i učinkovito korištenje različitih vrsta marketinga je od suštinskog značaja za promociju vaše kompanije. Svaka marketinška strategija služi jedinstvenoj svrsi, bilo da se radi o izgradnji svijesti o brendu, dosezanju vaše ciljne publike, povećanju prometa na web stranici ili pretvaranju potencijalnih kupaca u lojalne klijente.

Ovaj vodič istražuje 15 ključnih oblika marketinga i otkriva djelotvorne načine na koje ih možete implementirati kako biste postigli određene poslovne ciljeve. Od tradicionalnih tehnika poput bilborda i direktne pošte do modernih strategija kao što su marketing na društvenim mrežama i SEO, ovaj sveobuhvatni pregled će vas opremiti da prilagodite svoje marketinške napore za uspjeh.

Kroz niz tesktova obradit ćemo 15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti: Digitalni marketing, Marketing sadržaja, Ulazni Marketing, Optimizacija za pretraživače (SEO), Marketing na pretraživačima (SEM), Marketing društvenih medija, Email marketing, Influencer marketing, Affiliate marketing, Izlazni marketing, Brand marketing, Guerrilla marketing, Marketing od usta do usta, Event Marketing i Cause Marketing.

10. Izlazni marketing – doprete do svoje publike

Izlazni marketing se oslanja na tradicionalne marketinške tehnike poput direktne pošte i bilborda. Iako je manje ciljana, ostaje učinkovita za široku svijest o brendu. Iako se često smatra manje ciljanim od ulaznih strategija, izlazni marketing ostaje vrijedan alat za dosezanje široke publike i poticanje prepoznatljivosti brenda.

Najnoviji podaci naglašavaju njegovu efikasnost: Direktna pošta: Istraživanje iz 2023. godine pokazalo je da 74% marketinških stručnjaka vjeruje da direktna pošta donosi najviše stope odgovora, stope konverzije i ROI među svim korištenim kanalima. Hladno pozivanje (zovete potpunog stranca koji vas hladno tretira): Uprkos izazovima, hladno pozivanje i dalje je održiva taktika odlaska. Statistike pokazuju da 82% kupaca prihvata sastanke sa prodavcima koji iniciraju kontakt hladnim pozivima. Ovi uvidi pokazuju da, kada se izvrše strateški, metode odlaznog marketinga kao što su direktna pošta i hladni pozivi mogu učinkovito dopuniti digitalne napore, pojačavajući vidljivost i angažman brenda.

Kako ga efikasno koristiti: Dizajnirajte upadljive bilborde na lokacijama s velikim prometom. Koristite direktnu poštu da podijelite posebne ponude ili pozovete potencijalne klijente na događaje. Kombinirajte izlazne metode s digitalnim kanalima za besprijekoran marketinški pristup.

Primjer: Coca-Colini kultni bilbordi nastavljaju promovirati brend na globalnom nivou, istovremeno jačajući njegovu poruku sreće i povezanosti.

VEZANO

15 vrsta marketinga koje biste trebali razumjeti (9) – Affiliate marketing