Marketing X Business

Kako društveni mediji mogu biti efikasan marketinški alat i za finansijske savjetnike

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Mnogo toga se dogodilo u digitalnom svijetu otkako je američki poduzetnik Andrew Weinreich osnovao SixDegrees, prvu online društvenu mrežu, 1997. godine. Nazvan po teoriji da smo svi povezani sa svima ostalima kroz lanac od najviše šest ljudi, SixDegrees je omogućio korisnicima da kreiraju profile i povezuju se sa drugima u njihovoj mreži. Ali s obzirom na to da je upotreba interneta još uvijek bila ograničena 1990-ih, rane platforme društvenih medija kao što je SixDegrees koristili su pojedinci za komunikaciju s prijateljima, poznanicima i porodicom, a ne kompanije za povezivanje s potencijalnim kupcima. Kompanije su počele koristiti društvene mreže kao marketinški alat sredinom 2000-ih, kada su platforme poput MySpacea i Facebooka postale popularne.

Iako je povezivanje s porodicom i prijateljima i dalje glavni razlog zašto ljudi koriste društvene mreže, najnoviji izvještaj o korištenju medija i stavovima odraslih od strane britanskog regulatora za komunikacije Ofcom’s otkrio je da je praćenje kompanija ili brendova također uobičajeno, posebno među ljudima od 25 do 44 godine. Dakle, postavlja se da li su društveni mediji dobar način za finansijske savjetnike da privuku nove klijente i kako da tu zaista budu?

Njegovanje budućih veza

Prema izvještaju Ofcom-a, 89 posto ljudi koristi aplikacije ili web stranice društvenih medija, a čini se da društveni mediji igraju veću ulogu u finansijskom planiranju. Ranije ove godine, istraživanje Standard Life otkrilo je da trećina generacije Z koristi društvene mreže za planiranje penzionisanja. Komentatori u drugim oblastima također otkrivaju da mlađe generacije koriste društvene mreže kao izvor informacija o svojim ličnim finansijama. Dakle, ako savjetnici nisu prisutni na društvenim mrežama, vjerovatno će propustiti prilike za izgradnju veza s budućim klijentima koje su ključne za opstanak njihovog poslovanja.

– Društveni mediji mogu biti moćan alat za finansijske savjetnike da pokažu svoju stručnost i povežu se s klijentima. S obzirom da 44 posto generacije Z već koristi društvene mreže za finansijske uvide i 29 posto kupaca koji ih prvi put koriste za istraživanje hipotekarnog tržišta, to postaje sve važniji kanal za potrošače kada donose sve vrste finansijskih odluka, kaže Jonathan Stinton, šef posredničkih odnosa u Coventry for Intermediaries.

Stinton kaže da neki finansijski savjetnici dobro koriste društvene mreže za povezivanje i interakciju s novim, tipično mlađim klijentima. Ali on ističe da će biti potrebno vrijeme da se objave savjetnika na društvenim mrežama pretoče u nove upite.

– Društveni mediji su dugoročno ulaganje u vaš lični brend. Ne radi se o trenutnim rezultatima, već o tome da ostanete pred očima kako bi klijenti, kada su spremni da poduzmu svoj sljedeći korak, znali tačno kome da se obrate, kaže on.

Dio razloga zašto društvene mreže mogu funkcionirati kao marketinški alat i zašto može potrajati malo duže da se ubiru plodovi, je taj što potencijalnim klijentima može proći vrijeme da osjete da je savjetnik kojeg vide kako objavljuje na društvenim mrežama neko kome mogu vjerovati. Da bi izgradili to povjerenje, savjetnici moraju osigurati da redovno objavljuju sadržaj i da imaju nešto vrijedno reći.

Ključ je biti dosljedan i svrsishodan. Dijeljenje redovnih ažuriranja o tržišnim trendovima, razbijanje uobičajenih mitova o hipotekama ili jednostavno nuđenje praktičnih savjeta mogu vas pozicionirati kao glas od povjerenja.

Vizuelni sadržaj poput video zapisa ili priča o uspjehu klijenata, uveliko doprinosi tome da se stručnost savjetnika osjeća pristupačnim. On predlaže da savjetnici pristupe svom sadržaju na društvenim mrežama kao produžetku načina na koji već komuniciraju s klijentima – informativno, prijateljski i uvijek profesionalno.

Stručnjaci kažu da se treba ibegavati žargon, davanje direktnih savjeta i da stvari trebaju biti jednostavne, jer se radi o gradnji povjerenja, a ne generiranju lajkova.

VEZANO

Marketing bez klika: Snaga ograđenih vrtova