Marx.ba

Facebook još jednim potezom želi privući kreatore kratkih viralnih vertikalnih video zapisa, kakvi se šire primarno TikTokom, ali ih se može naći i na YouTubeu ili Instagramu. U pokušaju da na svoju platformu dovedu ili vrate kreatore i korisnike, najavili su početak programa monetizacije Storiesa. Kratki videi, koji nestaju iz prikaza za 24 sata, pokazali su se proteklih godina kao vrlo popularan format, pa će ubuduće oni koji ih snimaju i objavljuju od toga moći imati i finansijsku korist.
Dodatni izvor prihoda
Iz društvene mreže time šire svoj projekt monetizacije, a opcija zarađivanja na javno objavljenim Storyjima bit će dostupna svim korisnicima diljem svijeta.
– Moći ćete dodatno zaraditi na sadržaju koji ionako stvarate, poruka je kreatorima s konkurentskih platformi, koje sasvim otvoreno u Facebooku žele pridobiti.
Visina zarade ovisit će o gledanosti pojedinog sadržaja, a s monetizacijom mogu započeti svi, bez ikakvih minimalnih ulaznih pragova za broj pregleda.
Autori sadržaja, koji su već uključeni u Facebookov projekt monetizacije sadržaja, bit će automatski uključeni i u opciju zarade preko Storyja. Svima ostalima na raspolaganju je mogućnost traženja pozivnice za priključivanje programu monetizacije, piše Bug.
Facebook je lani otkrio da su kreatori od njih dobili više od 2 milijarde dolara prihoda u 2024. godini te da su isplate za Reels i ostale kratke videozapise porasle za više od 80 posto, naglašavajući njihovu rastuću popularnost.
Otkako je 2017. godine prvi put uvela mogućnost monetizacije, ova je društvena mreža okupila više od 4 miliona kreatora koji preko njih na taj način zarađuju.
VEZANO
Napravljen prvi korak prema upotrebljivom i ultrasigurnom kvantnom internetu