Marketing X Business

Besplatni digitalni marketinški alati koje svako malo preduzeće može koristiti

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Želite da širite glas o svom poslu bez trošenja? Bez obzira kojom vrstom poslovanja upravljate, ovi besplatni alati za digitalni marketing mogu vam pomoći da povećate svoju vidljivost i dovedete nove poslove. Restorani, trgovci i uslužni profesionalci mogu imati koristi od ovih sedam besplatnih alata za digitalni marketing.

Društveni mediji

Staromodni, organski postovi na društvenim mrežama besplatni su, laki i osnovni su u kompletu alata svakog digitalnog trgovca. Iako postoje desetine strategija, formata i alata za upravljanje plaćenim oglašavanjem na društvenim mrežama, svaka kompanija bi trebala dati prioritet redovnom objavljivanju na svojim poslovnim profilima. Jednostavno ažuriranje vijesti jednom ili dva puta sedmično pokazuje da je vaša kompanija otvorena za posao i da se bavi pratiocima. Društveni mediji poboljšavaju SEO rezultate vaše kompanije, kao i pomažu vam da se povežete s potencijalnim kupcima – i što je najbolje od svega, potpuno su besplatni.

Nexdoor

Nextdoor je hiper-lokalna platforma društvenih medija koja povezuje ljude koji žive na istoj geografskoj lokaciji. Korisnici u aplikaciji su susjedi, poduzeća, neprofitne organizacije, javne agencije i brendovi koji se pridružuju platformi kako bi tražili preporuke, dijelili sigurnosna upozorenja i reklamirali svoje proizvode ili usluge. Nextdoor tvrdi da 25% razgovora na njegovoj platformi uključuje komšije koji traže preporuke za lokalna preduzeća. Kada se prijavite za poslovnu stranicu na Nextdooru, možete dijeliti opće poslovne informacije kao što su vaša adresa, web stranica ili radno vrijeme. Lokalni kupci također mogu ostaviti preporuke i direktno vam poslati poruku. Kreiranje poslovne stranice je besplatno – postoji i mogućnost plaćanja za oglašavanje na Nextdooru.

Google recenzije

Recenzije na vašoj Google poslovnoj stranici mogu biti zlatni rudnik za vaše napore u digitalnom marketingu. Zamolite zadovoljne klijente da ostave recenziju na Googleu nakon pozitivne interakcije. To možete učiniti lično, putem potvrde e-pošte ili vizitkarte sa QR kodom koji vodi direktno na vašu Google stranicu za pregled. Zatim izložite svoje pozitivne povratne informacije na svojoj web stranici i društvenim mrežama. Izgradite kredibilitet tako što ćete odgovarati na sve Google recenzije, pozitivne ili negativne.

– Recenzije su korisne za potencijalne kupce kada su iskrene i objektivne. Kupci smatraju da je mješavina pozitivnih i negativnih recenzija vjerodostojnija. Uvijek možete odgovoriti na recenziju kako biste kupcima pokazali da vam je stalo i pružili dodatni kontekst, napisao je Google.

ChatGPT

ChatGPT može zadovoljiti niz različitih marketinških potreba. Ovaj alat za ćaskanje koji pokreće umjetna inteligencija može predložiti kopiju društvenih medija, pomoći u razmišljanju o idejama marketinške kampanje, generirati opise proizvoda i pomoći vam da istražite trendove u industriji. Najbolje od svega, ChatGPT je potpuno besplatan za korištenje.

Pablo

Pablo, besplatni alat iz Buffera, pruža slike bez licence koje možete prilagoditi s preklapanjem teksta za korištenje na društvenim medijima ili u drugim marketinškim aktivnostima. Ovaj alat za uređivanje slika prilagođen korisniku pruža biblioteku slika sa Unsplasha, još jednog sjajnog izvora fotografija dostupnih za komercijalnu upotrebu. Unutar Pabla možete dodati filtere, promijeniti veličinu za različite platforme društvenih medija i dodati tekst slikama. To je odličan alat za uljepšavanje vaših profila.

MailChimp

Možda će vas iznenaditi da ova nevjerovatno popularna platforma za marketing putem e-pošte ima besplatnu opciju. MailChimp je besplatan za do 1.000 mjesečnih slanja e-pošte (definirano kao maksimalni broj e-poruka koji se može poslati mjesečno sa 500 kontakata). Ako kontaktirate malu, ali moćnu listu e-pošte, MailChimp ima mnoštvo funkcija koje će vam pomoći da se redovno uključujete i gradite odnose sa svojim klijentima.

HARO

Help A Reporter Out (HARO) je dobar resurs za besplatno medijsko praćenje vaše kompanije. Novinari postavljaju zahtjeve za izvore o određenim temama vezanim za priče na kojima rade. Možete se prijaviti za “izvorni” nalog i odgovarati na zahtjeve novinara za priliku da budete predstavljeni u lokalnim vijestima. Ove prilike pomažu vlasnicima malih preduzeća da se pozicioniraju kao stručnjaci za predmetnu oblast i mogu privući medijsku pažnju za svoju kompaniju.

VEZANO

Google Cloud predstavlja nove AI alate za pojednostavljenje marketinga i korisničkog iskustva