Marx.ba

Evropska automobilska industrija je u krizi i sada bi lobisti mogli uspjeti progurati promjenu odluke zabrane motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Svi novi automobili prodani u EU nakon 2035. moraju biti električni.
Ipak, zabrana prodaje naišla je na oštre kritike i to ne samo od proizvođača automobila. EU se do sada nije odlučila povući unatoč pritisku raznih predstavnika automobilske industrije. Ali sada bi se nešto ipak moglo dogoditi.
Prema njemačkom Der Spiegelu, razni predstavnici EU više ne isključuju u potpunosti mogućnost da se plug-in hibridi i električni automobili s produživačima dometa dopuste za prodaju nakon 2035. godine. U tom slučaju, to je potpuni preokret u usporedbi s prethodnim stavom, prenosi HAK.
Pravila za plug-in hibride su posebno pooštrena i u budućnosti bi trebala postati još stroža. U strateškom dokumentu navodi se da Evropska komisija želi istražiti moguće fleksibilnosti kako bi osigurala da automobilska industrija ostane konkurentna.