O. Z.

Ekipa portala Marx.ba na raspolaganju je imala jednu od uzdanica francuskog proizvođača automobila. Proveli smo nekoliko dana iza volana Renault Australa, novog kompakt SUV-a i iskustvo je bilo izuzetno zanimljivo.
Već na prvi pogled, Austral privlači svojim modernim dizajnom – elegantne linije, LED svjetla i upečatljive 20-inčne felge daju mu snažan, ali profinjen izgled.
Vrlo ugodna vožnja
Unaprijeđeni SUV dobio je potpuno redizajniran prednji dio, koji osim novih plastičnih elemenata uključuje i svježu izvedbu haube. Renaultov prepoznatljivi dijamantni logo sada je integriran u višestrano oblikovanu rešetku hladnjaka, umjesto da bude postavljen na haubi. Nova, uža prednja svjetla donose moderniji izgled, dok su dnevna (DRL) svjetla promijenila poziciju – više nisu povezana i smještena ispod, već su samostalno postavljena u branik i oblikovana poput avionskih krila.
Ni zadnji dio nije ostao netaknut, iako su promjene tamo suptilnije. Zadnja svjetla zadržala su sličan dizajn, ali su nešto kraća, uprkos aktuelnom trendu u industriji koji favorizuje svjetlosne trake pune širine. Također, dijamantni Renaultov amblem više se ne nalazi na karoseriji.
Vožnja s mild hybrid 150 KS automatskim benzinskim pogonom bila je vrlo ugodna. Motor je tih i responzivan, a hibridni sistem dodatno pomaže pri ubrzanju i smanjenju potrošnje goriva, posebno u gradskim uslovima. Prošli smo rutu Sarajevo – Zagreb – Tuzla – Zagreb – Sarajevo, što nam je omogućilo da isprobamo Austral u različitim uslovima – od gradskih ulica i autoputa do zavojitih planinskih cesta.

U gradskoj vožnji, mild hybrid sistem omogućava glatko startanje i vožnju pri nižim brzinama s manjom potrošnjom, dok se na otvorenoj cesti i autoputu motor pokazao dovoljno snažnim za sigurna pretjecanja i ugodnu dinamiku. Sistem 4CONTROL upravljanja točkova osigurava stabilnost u zavojima i udobnu vožnju, čak i pri višim brzinama na dužim dionicama između gradova.
Austral nudi impresivan interijer. Sjedišta su udobna i dobro podržavaju tijelo, a prostranost za putnike i prtljag iznad je očekivanja za kompakt SUV. Tokom vožnje osjetili smo dobru zvučnu izolaciju – buka motora i vjetra gotovo da ne dopire do kabine. Na višesatnim dionicama Sarajevo–Zagreb i Zagreb–Tuzla, udobnost je ostala na visokom nivou, što je dodatno poboljšano glatkim radom hibridnog pogona. Jedino su veći točkovi na lošijim cestama učinili vožnju malo tvrđom, ali to nije umanjilo ukupni dojam.
Pregled bez naprezanja
Infotainment sistem zasnovan na Googleu je vrlo intuitivan – 12-inčni ekran osjetljiv na dodir i digitalni kokpit omogućavaju pregled svih informacija bez naprezanja. Navigacija, multimedija i pomoćni sistemi, poput praćenja mrtvog ugla i asistencije pri kočenju, funkcionirali su besprijekorno, čineći vožnju sigurnijom i opuštenijom. Tokom dužih relacija, poput Zagreb . Tuzla, sistemi asistencije su posebno olakšali vožnju i smanjili umor.
Renault Austral ostavlja dojam SUV-a koji je spreman za svakodnevne izazove, ali i za duža putovanja. S obzirom na opremu i mild hybrid pogon, Austral se nameće kao vrlo konkurentan u svojoj klasi.
U Bosni i Hercegovini Guma M trenutno Austral nudi na akcijskoj cijeni od 59.900 KM, što ga čini izuzetno privlačnom opcijom za one koji traže moderan, udoban i štedljiv SUV s naprednom tehnologijom.
Renault Austral nas je ugodno iznenadio. Udoban, tehnološki napredan i štedljiv SUV s kojim je vožnja pravi užitak. Bilo da se radi o gradskim ulicama ili dužim putovanjima, Austral pokazuje da može zadovoljiti i one koji traže dinamiku i eleganciju, ali i praktičnost i ekonomičnost.






