Marketing X Business

Google vidi veliki potencijal u digitalnom audio oglašavanju

Marx.ba

(Izvor: Google)

Google je digitalno audio oglašavanje, brzo-rastući medij oglašavanja, uvrstio u svoju ponudu za marketingaše i izdavače. Uz svoju DV360 platformu, Google na svoje tržište dodaje i sekciju zvuka, predstavljajući nove opcije i alate za lakše kreiranje audio oglasa.

Izdavači će sada moći prodavati audio oglase programski Google Exchange-om, kroz Ad Manager.

Google forsira svoju ponudu audio oglasa za kupovinu i prodaju, dok medij istovremeno raste. Nova ponuda je aktuelna, jer odrasli u SAD-u, po prvi put 2020. godine provode više vremena slušajući digitalni audio nego radio, a očekuje se da će taj jaz sljedeće godine dodatno porasti.

Dodatno, očekuje se da će domaća oglašivačka potrošnja za podcaste dostići vrtoglavih 782 miliona dolara do kraja godine, a do 2022. godine taj broj će rasti do 1,3 milijarde dolara.

Neki od partnera Googla, poput Spotifyja i iHearta već imaju ponude oglasa i tržišta za samostalno posluživanje usluge. Na pitanje da li su Googleovi proizvodi konkurentni, glasnogovornica kaže da većina izdavača radi sa više dobavljača istovremeno, kako bi dobili što bolju ponudu.

– Nova ponuda omogućava izdavačima da razviju strategije unakrsne monetizacije preko njihovog audio, video i displey sadržaja, rekla je Carol Walport, produkt menadžerica za Google Ad Manager.

Google je također predstavio Audio Mixer, besplatni alat za marketingaše, i dodatak je njihovom proizvodu Brand Lift alatu za objedinjavanje mjerenja u audio, video i YouTube kampanjama.

Zbog činjenice da Google širi pristup programskom audio inventaru i objedinjuje mjerenja pod “jednim krovom”, marketingaši sa slabijom kupovnom moći će smatrati ove ponude jako privlačnim. Za male i srednje klijente ili agencije, kažu da je ova ponuda „zaista od pomoći.“