Marketing X Business

Marketing za nove generacije: Nike se udružuje sa Robloxom kako bi stvorio virtuelni svijet imena Nikeland

Marx.ba

(Izvor: Nike)

Sportski gigant Nike je napravio skok u metaverzum, pišu američki mediji. Kompanija Beaverton iz Oregonq objavila je da će u partnerstvu sa Robloxom stvoriti virtuelni svijet pod nazivom Nikeland na Robloxovoj platformi za online igre.

Virtuelni svijet uključuje Nike zgrade, polja i arene za igrače da se takmiče u raznim mini igrama, u rasponu od tagova i dodgeballa do “The Floor Is Lava”.

Dizajniran je po uzoru na stvarno sjedište kompanije. Nikeland će biti besplatan (za sada).

Kompanija na kraju planira da integriše trenutke u igri koji oponašaju globalne sportske događaje. Primjeri mogu uključivati ​​fudbalski događaj tokom Svjetskog prvenstva ili fudbalsku utakmicu tokom Super Bowla.

Nike je rekao da će nastaviti da ažurira virtuelni svijet kako bi uključio integraciju sportista i proizvoda. Ljudi sa akcelerometrima na svojim mobilnim uređajima moći će koristiti pokrete u stvarnom svijetu da pokreću svoju online igru. Na primjer, možete pomicati svoje tijelo skačućim pokretom i ono će se prevesti u virtuelni svijet kako bi poboljšalo iskustvo.

Korisnici će također moći ući u digitalni izložbeni prostor kako bi obukli svoj avatar u sve Nike i pogledali najnoviju ponudu proizvoda kompanije. Predmeti bi se mogli modelirati prema stvarnim Nike proizvodima koji se nude ili iz prošlih lansiranja. Nike bi također mogao najavljivati ​​buduće proizvode ili dozvoliti djeci da zajedno kreiraju predmete.

Kako je metaverzum došao u prvi plan, kompanije poput Nikea vide vrijednost u njihovoj sposobnosti da se povežu s novom generacijom sportista i navedu ih da se zaljube u brend, što se na kraju može pretvoriti u prodaju u stvarnom svijetu.

Sam Poser, analitičar koji pokriva Nike u Williams Tradingu, rekao je da vidi da je Nikeland uspješan ne samo kao način da se brend rano upozna sa djecom, već i zbog informacija i korištenja kao poligona za testiranje brenda. On zamišlja da se to koristi kao način da Nike isproba nove proizvode da vidi šta se drži.

– Ako znaju da ga gomila djece nosi na Nikelandu, onda će to izaći u fizičkom svijetu, rekao je Poser.

Ovo nije prvo Nikeovo lansiranje s Robloxom. Par se udružio 2019. na Nike Air Max Day. Nike se tiho pripremao za metaverzum tako što je nedavno prijavio mnoštvo novih zaštitnih znakova koji ukazuju na svoju namjeru da proizvodi i prodaje virtuelne Nike patike i odjeću. Ovaj potez ne bi trebao biti iznenađujući.

Izvršni direktor John Donahoe ranije je bio izvršni direktor eBaya i Servicenow , a pokrenut je prošle godine sa misijom transformacije kompanije. Mnogi su očekivali da će iskoristiti svoje tehnološke korijene. Kako je Nike tokom protekle godine akutno osjetio efekte komplikacija u lancu nabavke povezanih s pandemijom, digitalno je i dalje bila svijetla tačka za kompaniju kako se navike potrošača mijenjaju.

– Digital sve više postaje dio svačijeg kupovnog puta, a mi smo u dobroj poziciji da do fiskalne 2025. postignemo svoju viziju digitalnog poslovanja sa 40% vlasništva, rekao je finansijski direktor Matt Friend tokom najnovijeg poziva kompanije.