Marx.ba
Njemačka grupa za proizvodnju sportske robe Adidas ostvarila je snažan rast početkom godine – s izuzetkom važnog tržišta Sjeverne Amerike.
Tamo je prodaja u prvom tromjesečju pala za 4 posto na valutno usklađenoj osnovi, objavila je kompanija prilikom predstavljanja svojih konačnih brojki u utorak.
Veleprodaja u Sjevernoj Americi nedavno je patila od stalnih visokih nivoa zaliha.
Nasuprot tome, valutno usklađena prodaja u Kini porasla je za 8 posto. Jedan od najvećih pokretača rasta bila je Latinska Amerika s porastom od 18 posto. Evropa također bilježi dvoznamenkasti rast od 14 posto.
Grupna prodaja porasla je za 4 posto na nešto manje od 5,5 milijardi eura (5,9 milijardi dolara), uz negativan učinak tečaja. Usklađeno s valutnim utjecajima, rast je iznosio 8 posto.
Konačna crta bila je dobit od 170 miliona eura, nakon gubitka od 39 miliona eura. Adidas je već sredinom aprila predstavio preliminarne brojke za tromjesečje i povisio svoju prognozu za godinu.
Sve u svemu, zalihe su se nastavile normalizirati, smanjivši se za 22 posto ili 1,2 milijarde eura na 4,4 milijarde eura.